Echoscopiste heeft die twee plekjes nog. Wat zouden jullie aanraden? Placenta ligt overigens achter..
Ik zou 26+6 nemen aangezien ze aanraden de pretecho tussen 24 en 28 weken te doen. Als je kindje met 28+8 net te groot is zou het jammer zijn.
Ik zou 28+6. Dan heeft de baby net iets meer vetjes en is het mooier om te zien Volgens mij zeggen ze dat rond de 30 weken een 3D echo op zijn mooist is (als de uk goed ligt )
Ik zou het ook rond de 30 weken doen vanwege de 'spekjes' Dan hebben ze vaak zn lekkere bolle toet al ipv dat je nog een heel mager kindje ziet.
De mooiste 3D echo's krijg je echt tussen de 24 en 28 weken,omdat anders het kindje te groot is om er op te krijgen. Maar wat rogijuli zegt klopt in zekere zin ook,als je het gezichtje mooi wil zien is dat na 28 weken mooier,maar dan krijg je het meer in 'delen' erop. Dus die afweging kun je zelf het beste maken.
Ja inderdaad beter met 28.6 doen. De baby heeft dan net wat meer vet wat zoooooveel mooier uitkomt met een 3/4D echo.
Ik zou het ook rond de 26 doen! Zelf ook gedaan! Je baby past dan nog net op 1 beeld en dar zijn zulke mooie plaatjes. Maar het is maar net waar je voorkeur ligt! Later bij een gewone controle ook nog even 3D mogen spieken, en dan zijn de spekjes okk weer leuk, maar zulke mooie plaatjes als bij 26 weken niet meer gezien!
Bij onze vorige baby bij 27 en 30 gedaan en 30 leek veel meer op het kindje wat echt uit mijn buik kwam. Idd is de echo met 26 mooier maar de baby lijkt er meer op met 30 Wij doen t nu weer met 29.3 weken