goedemorgen! ik heb iets raars ontdekt de afgelopen dagen..ik vind mezelf zo stinken, niet zweet maar een lucht alfof ik mij daarbeneden dagen niet heb gewassen...ik douch echt twee keer per dag, is dat iets van het einde van de zwangerschap ofzo..ieeeuuuw
haha ja ik ken dat wel! Ik ga ook bijna elke keer als ik naar de wc ga er met zo`n hygiene doekje langs hoor.. De afscheiding denk ik! Groetjess
en vooral NIET met zeepjes aan de slag gaan of inlegkruisjes maakt het alleen maar erger, het hoort er een beetje bij zoals mijn man zegt "goede vrouw stinken"(met buitenlands accent) (dat is natuurlijk een geintje!) het is wel heel lastig maar denk vooral dat je jezelf meer ruikt dan anderen want ik vraag het regelmatig aan mijn man maar die ruikt niets en zegt dat ik paranoia ben haha
ik moet wel inlegkruisjes dragen Voor m`n zwangerschap en nu helemaal tijdens verlies ik zo veel afscheiding. Soms slierten! (ja sorry hoor voor de omschrijving) anders kan ik wel 5x per dag iets anders aan doen.. groetjess
Oee ik dacht dat ik dat alleen had...het is zelfs zo erg (douche zelf ook smorgens en voordat ik naar bed ga) maar als ik zelfs net uit de douche komt en naast mijn man ligt...zeg tie....ik ruik je nog steeds... hij zegt dat ik heel zoet ruik....
Haha, d8 al dat aan mezelf lag, de vk zei ook al dat het normaal was. Dus ik ben blijkbaar ook niet de enige
Ik heb dat nu echt pas de laatste paar weken, de afscheiding is ook veranderd, veel meer en (sorry voor de details) snotteriger.
Bij mij begon het ook te komen, het helpt wel heel erg bij mij als ik de boel goed kort hou/kaal scheer. Ik douche ook 2 keer per dag en spoel de boel down under goed schoon, met een lauwe/koude straal. Nu heb ik eigenlijk nergens meer last van. Ik moet ook inlegkruisjes gebruiken ivm veel afscheiding, maar ik heb geen schimmelinfectie, ik heb de boel laten bekijken bij de ha en zelfs een kweek laten maken omdat ik echt dacht dat het een infectie was, maar tis helemaal gezond daar beneden. Dus dan maar veel spoelen enzo..
hihihi, 't is alweer ff geleden, maar ik weet het ook nog heel goed. Ik dronk heel veel karnemelk, en ik vond mezelf en m'n plas ook zuur stinken. At ik vis, was het helemaal erg! Halverwege de zwangerschap kreeg ik opeens heel veel zin in melk, en vanaf die tijd rook ik zoeter, en ook van m'n plas was de geur zoet. Gek he? Dus dames, wie weet helpt het bij jullie ook wel.
ik ken t Ik ben ff naar de dokter gegaan en die heeft me tabletten meegegeven. Mag vanaf 16wk ong. Paar dagen gebruikt en geen last meer gehad 8)
Als ik gewoon heel veel water drink word de geur ook al wel minder.. en je ruikt het bij mij alleen als ik naar de wc ga. Niet als k m`n onderbroek aan heb Dus ik zing die paar weekjes nog gewoon ff uit Groetjess
ik heb er ook last van gehad mar toen de kleine e uit was was het ook direct over! Wees blij dat het nu geen zomer is!