Ha dames, Wij verwachten ons tweede kindje, zo leuk!! Natuurlijk zijn wij erg benieuwd wat het geslacht van ons ukkie is, vandaar een poll groetjes
Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. Het is natuurlijk 50% kans... Wij krijgen een tweede jongetje erbij!! Wat zal ik straks verwend worden door al mijn mannen!
wij hadden na een jongen een meid!! en nu krijgen we nog een meid! de dames zijn hier straks in de meerderheid whahaha arme mannen
Eerst 2 meiden we krijgen nu een jongen. Volgens een waarzegster die ik zo'n 16 jaar geleden gezien heb zou ik eerst 2 jongens krijgen en daarna een meisje, ik geloofde er al niet in en dit heeft het maar weer bevestigd (vond het wel even grappig om dit erbij te vermelden).
haha lekker dom zit hier met mijn dochter op schoot en klik de verkeerde aan. Wij hebben eerst een jongen, daarna een meisje, gevolgd door een jongen en daarna weer een meisje en nu krijgen we een jongen.
Hebben al een zoontje en krijgen nu een meisje. Was wel een verrassing, want heb altijd geroepen dat ik 2 jongens krijg. Niet dus! Maar vind het wel heel leuk!
de oudste is een Jongen de 2 de is een meid de 3 de is een jongen en de 4 de is een meid. dus wij kregen 2 keer een konings koppel. dus eerlijk verdeeld in huis. trots op mijn kids