Ik had toen totaal geen eetlust, ookgeen honger trouwens. Sinds gister is het weer terug. al het eten staat mij tegen. Alleen soep vind ik lekker. Niet dat ik misselijk ben of over moet geven hoor, ik.heb er gewoon geen zin meer in. Of wordik ziek?
ooh dat heb ik ook gehad. snapte er niks van! had het bij mn andere 2 niet namelijk. bij mij is zelfs de middelijkheid terug gekomen. en in het begin hoefde ik geen koffie en vlees. dat is ook weer terug. het is nu wel weer wat beter hoor. maar het hoeft dus geen griep te zijn
Volgens mij is dat normaal, heb vaker gelezen dat vrouwen weer misselijk werden. Ik ben zelf nooit misselijk geweest, dus heb daar nog geen last van. Maar de vreselijke honger die ik in de eerste weken had, is helemaal terug (erger zelfs, helaas). Oh en de vermoeidheid.
Oh jeetje.. ik moet er echt niet aan denken dat ik die eerste 3 maanden terug krijg waar ik echt alleen maar sliep! 0.o
Ik had de laatste 3 weken van de zwangerschap ineens weer last van misselijkheid. Ik had het gevraagd aan de vk en ze zei dat het door de hormonen komt en dus normaal is.