Anti-striemen cr`me werkt echt!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wwrr, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Verschenen daar een paar weken geleden de eerste, langverwachte, dikke, hele donkere striemen op mijn borsten... En ik natuurlijk maar smeren met die troep, want hoewel we allemaal wel weten dat dat toch niet helpt, doen we het toch maar om het gevoel te hebben dat we er in ieder geval alles aan hebben gedaan (of ben ik daarin de enige?). Wat schetst mijn verbazing, die dingen verdwijnen gewoon. :$ Ze vervagen zichtbaar, en snel ook. Dit had ik nooit verwacht. En dan zit ik weer in de spiegel te kijken met het idee 'nooouu dat zal wel niet, ik beeld het me vast in...'. Maar nee hoor, het is echt zo! Dat kleine eerste stukje striae aan de zijkant van mijn buik is zelfs al echt niet meer te zien. Dat is toch raar dames? En dan bedoel ik raar in de beste zin van het woord :D Ik had me laten overtuigen van het feit dat het allemaal onzin was...

Reclame maken mag niet toch? Moeten jullie lekker allemaal raden welke het is, haha...

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    nou vertel mij het merk maar.. Ik zie net de 1e (nieuwe) striemen op m'n lovehandle-buik gedeelte.. Daar zat al iets door de puberteit.. Maar nu zie ik blauwe streepjes:(

3. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik elke dag lopen smeren smeren smeren maar helaas bij mij heeft het echt niet geholpen....sorry! Hopelijk blijft het werken bij jou! Ik ga straks na de bevalling duur goedje kopen bij de apotheek in de hoop dat het beter wegtrekt want ik ben bang dat ik nu ng meer strepen over houd :(

4. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Nou vertel!! koop gelijk paar flessen en smeer de hele dag.

Zit er al aardig onder maar had er ook al wat van de pubertijd. Maar als het minder kan graag.

Dacht ook altijd ag helpt toch niets dus waarom smeren. Maar ben toch begonnen voor het idee.

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    bio-oil?

6. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Nee, geen bio-oil! Het heet Collistar, speciaal voor zwangerschap of mensen die veel afvallen, helpt voorkomen én genezen. Het is vrij duur in aanschaf, maar in verhouding met andere middeltjes als bio-oil en weleda olie wel goedkoper, omdat er veel meer in zit.

7. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
  8. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hmm, ik dacht dat striemen gewoon erfelijk waren en dat er verder niks aan te doen is ;)?

9. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Klopt ook hoor bij de meesten! Soms kan het geloof ik wel met droge huid te maken hebben en dan kan smeren wel wat helpen. Bij Ts helpt het blijkbaar wel, ze zal vast niet de enige zijn waar dit voor werkt!

10. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ja, dat denkt men inderdaad. Ik kan je ook niet zeggen of het onderhuids effect heeft, maar mijn striemen worden wel degelijk heel duidelijk minder zichtbaar in rap tempo. Dus blijkbaar kun je toch in ieder geval het proces van vervagen helpen versnellen. Dat is alvast heel fijn toch!

Dat het erfelijk is is trouwens ook niet helemaal bewezen, en in mijn geval ben ik de enige in de familie die er last van heeft.

11. Feline88

Feline88 Lid

12 dec 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook Collistar gebruikt. Vanaf mijn positieve test tot het einde. Heb geen 1 streep overgehouden! Ben meteen na de bevalling met firming cream en scrub van Collistar begonnen en na 2 maanden was mijn buik weer helemaal strak! ( Dit terwijl ik dik 25 kilo aangekomen was)

12. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh dit wil ik ook :D kunnen jullie voluit schrijven welke producten het precies zijn? Super dat t helpt!

13. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die van Collistar schijnt idd heel erg goed te zijn!

14. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Fijn dat er meer mensen zulke goede ervaringen hebben! Die firming creme en scrub ken ik nog niet. Zijn daar meer verschillende van of kan ik die zo vinden in de winkel?

15. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Waar koop je dat die Collistar?

16. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik heb het bij Douglas gekocht.

17. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Is die creme ook in België te koop? Ik smeer nu verschillende dingen oa bio oil.

18. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik er uit haal is dat die Collistar gericht is op de elastine, en dat is volgens het artikel het gen dat de striemen veroorzaakt. Alle andere cremes die ik tot nu toe gezien hebt zijn gericht op de aanmaak van collageen. Wat blijkbaar dus niks te maken heeft met striemen. Dus als je het zo bekijkt zou deze kunnen helpen dus.

19. bbxx

bbxx Niet meer actief

Veel DIO drogisten verkopen ook Collistar. Uiteraard op internet ook te koop.

Ik gebruik al jaren producten van Collistar, het is wel duur, maar doet allemaal wat het 'beloofd'.

De scrub ruikt overigens heerlijk, de groene. De andere stinkt.
    Collistar - Lijn voor een Perfect Lichaam - Talasso Scrub

Deel Deze Pagina