weer onduidelijke echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door madelonnetje, 24 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelonnetje

16 jun 2014
    99
    16
    8
    Vrouw
    Hoi Dames, gisteren 2e echo gehad. Daar was ons kindje heel mooi op te zien. Was lekker aan het bewegen en had een mooie hartslag. Daar is dus echt helemaal niks mis mee. Het enige jammer is dat de verloskundige de baby een paar keer mooi in beeld had. Maar ons een echo mee geeft waar je eigenlijk niks op ziet. En dat al de 2e keer is. Mag je daar iets van zeggen? zal de 2 echo's even mee sturen.

Bijgevoegde bestanden:

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Wow idd lijkt meer een lege vruchtholte dan een goede echo ( en snap dat je t kindje gezien heb hoor haha maar dit is bijv geen echo om in te lijsten hahaha)

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik denk wel dat je daar iets van mag zeggen want je wilt die echo's toch als herinnering voor later en aan deze echo-foto's heb je natuurlijk helemaal niks.

4. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ik zou even opbellen en zeggen dat je wat teleurgesteld bent in de foto's die je mee hebt gekregen terwijl er wel mooie beelden te zien waren. Ik zou vragen of het mogelijk is om een nieuwe echo met mooie foto te krijgen!
    Dit is echt jammer, ik genoot juist zo van die mooie duidelijke foto's!
    Succes!

5. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Jeetje dat is jammer, ik herken het hoor! Wij hadden gister ook onze tweede echo en elke keer dacht ik wauw dat is mooi beeld en aan het einde zei ze weer ohja zal nog even een foto maken voor jullie en dan kregen we ook weer een onduidelijke foto mee, maar die van jou slaan alles!. Wij hebben sowieso bij beide echos zoiets gehad van overhaast gevoel, die vrouw is heel ervaren ik geloof het graag, maar voor ons is het allemaal nieuw. Het ging allemaal beetje haast haast vlug vlug erdoorheen, ze gaf nog wel antwoorden op onze vragen maar ook dat kwam er een beetje uit alsof ze altijd dezelfde vragen hoort (zal ook wel, maar alsnog voor ons is het nieuw)

Jammer zo'n ervaring! Wij gaan over een paar weken een echo laten maken bij een pretbureau. Hopelijk krijgen we daar waar voor ons geld. Misschien is dat een aanrader?? Dan krijg je meestal ook mooie beelden mee op cd...

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Even een tip voor je volgende echo.
    Neem alles op met je telefoon ;)

Heb ik ook gedaan en dan kan je alsnog thuis wanneer het filmpje op de pc staat mooie screenshots maken en die bewaren.

En het is natuurlijk super leuk om nog eens terug te kijken!

7. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Jeetje ik snap je teleurstelling, hier maak je idd geen chocolade van :(.
    Ik zou er zeker wat van zeggen! Zeker als de beelden live wel heel mooi waren.
    Hoeveel weken ben je eigenlijk?
    het is met de juiste apparatuur mogelijk om hele mooie foto's te maken/ af te drukken vanaf het begin van de zwangerschap. Ik heb bijv hele mooie afdrukken vanaf m'n eerste echo ( 5,5 weken ).

8. madelonnetje

16 jun 2014
    99
    16
    8
    Vrouw
    de eerste echo is met 6 weken en 6 dagen dat was toen het antwoord. gisteren das 3 weken later de 2e echo en toen was ik alweer 12 weken en 3 dagen. ja zal volgende keer idd maar eens vragen naar een betere echo want dit plak je niet snel in een boekje ;). we hebben een ruggetje beentje en armpjes gezien. Dus alles zit erop en eraan, het is alleen idd niet te zien helaas.

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dat is wel jammer idd. Ik denk alleen niet dat je om deze reden een nieuwe echo en betere foto's kunt vragen. Ik zou een pretecho laten maken, dat is veel leuker! En dan krijg je zeker mooie foto's mee.

10. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    #10 Flengeltje, 24 apr 2015
    Laatst bewerkt: 24 apr 2015
    Ik heb precies hetzelfde gehad! Ik had bij de derde echo (in mijn geval een geslachtsbepaling) echt 15 prachtige echofoto's mee gekregen, om de pijn te verzachten denk ik dan :D

Eerste echo bij 6w6d (werd later 5 dagen vooruitgezet)
    Tweede echo bij 11w5d Hier was een bewegend kindje te zien met alles erop en eraan. Op de echo echter een soort lichaampje met stokjes.
    Derde echo bij 16w4d Op deze echo was ook het kindje weer compleet te zien en de echo's ook een stuk mooier. (zie schermafbeelding;))

11. Jeetje, dit is wel heel lullig inderdaad.. Ik kan me voorstellen dat je hier niet heel blij mee bent. Ik zou het gewoon eens vragen. Je hebt kans dat ze zeggen dat de echo's niet bedoeld zijn voor leuke foto's en dat je dan maar een pretecho moet laten maken, maar proberen kan altijd, toch? Soms slaan ze de beelden ook op en dan zouden ze alleen maar even terug hoeven te zoeken tot ze een wat mooier beeld hebben gevonden! :)

12. madelonnetje

16 jun 2014
    99
    16
    8
    Vrouw
    eindelijk een iets duidelijker echo gehad. wat vinden jullie 😆

Bijgevoegde bestanden:

13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    In de eerste instantie dacht ik een echo te zien van een hele prille zwangerschap. Maar voor 12.3 dagen, wauw :$ Ik begrijp dat je ervan baalt hoor!

14. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Deze is al een stuk duidelijker! Best vergelijkbaar met mijn echo van 13 weken. En het verschilt natuurlijk per persoon en ligt het aan de apparatuur van de vk.

Deel Deze Pagina