Als ik een goede echo heb gehad, lijkt het me erg leuk om het hartje te kunnen horen. nu vraag ik me af, op kijkshop staat dat je de Alecto pas bij 20 weken kan gebruiken? hoe zit dat eigenlijk? en vanaf wanneer konden jullie het hartje horen?
Angelsound is 30 euro geloof ik en die doet het al bij een week of 12/13, ik heb hem sinds vorig week en mij bevalt hij prima! Over die van de kijkshop zijn maar weinig positieve verhalen te lezen en heel veel goedkoper is hij niet dan de angelsound. Vandaag besteld is morgen in huis, dus ideaal!
vind de angelsound ook mooier eruit zien. niet dat dat super belangrijk is, maar het ziet er wat beter uit iig.
Zou dat ding van de kijkshop niet aanschaffen is zonde van je geld. Ik heb m vanaf 18 weken en ben nu ruim 31 weken en hoor helemaal niks! Echt een waardeloos ding! Lekker babysound nemen die heeft een vriendin van me ook en daar kun je vanaf 12 weken al mee horen!
had de angelsounds, maar vond hem 1 keer met 10 weken op een moeilijke plek maar daarna een paar weken niks gehoord, pas weer met 15 weken geloof ik... Dus a u b niet in paniek raken als je niks hoort, anders moet je hem niet kopen hoor maar als hij hem eenmaal makkelijk vind is het wel heel leuk! En laat je niet die dure gel aan smeren, gewoon olie is goed (bio-oil, body-oil etc etc)
ik heb de luvion deluxe-80 deze is wat duurder 59,- maar ook deze is vanaf 12 weken te gebruiken ik heb er een hoop plezier van. Ik heb hem trouwens bij babydump gekocht
ik had ook de alecto van de kijkshop, wat een *&*&^$%ding is dat. hoorde helemaal niks alleen een heleboel geruis en gerommel, ben achteraf gaan googelen en las alleen maar slechte verhalen. heb hem terug gebracht en de angelsound gekocht en toen hoorde ik het hartje meteen en altijd!