Wat een geweldige dag!!! Vandaag hadden we de 20 weken echo, en ons kindje is helemaal gezond!!! Wat ben ik blij!!!!! We hebben al een dochter van 4 jaar en nu krijgen we een...ZOON!!!!! Happy! Zo`n compleet gevoel. xxx Lola
Toch altijd wel spannend he zo'n 20 weken echo? Ben blij voor jullie dat alles goed is! Nu lekker verder genieten van je zwangerschap . Grt Vanilia
ja was idd spannend!!! Had helemaal kriebels in mijn buik in de wachtkamer. Bedankt voor jullie reactie!!! xxxlola
Van harte gefeliciteerd met jullie geweldig goede 20 weken echo fijn is dat he? En na een dochter een zoon, ook zo top... van beiden eentje super... Genieten maar en inderdaad, lekker blauw shoppen!!! Liefs Nelleke
Gefeliciteerd!! Wat een heerlijk gevoel he, dat alles goed is! En nu een zoon! Veel plezier met shoppen! Grtjs, Aleida
ja denk dat ik morgen maar begin met blauw shoppen!!! heerlijk! dames bedankt voor jullie leuke reacties!!!
gefeliciteerd met jullie zoon en de goede echo! tis toch altijd fijn he om te horen dat alles gezond is en erop en eraan zit