zoooo moe!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tresje, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    hallo meiden
    heb weer even een vraagje...
    ik ben nu bijna 16 weken zwanger en ben zoooo moe! het lijkt steeds erger te worden. ik red net gt/st maar daarna moet ik echt gaan slapen. dan slaap ik echt tot een uur of 7.
    als ik dan een paar uur wakker ben wil ik weer slapen. voor mn man en kinderen is er ook niks aan zo. een moeder/ vrouw die alleen maar ligt te slapen.
    is dit normaal op dit termijn en wordt dat minder? of moet ik naar de vk bellen of ik eventueel mn bloed niet moet na laten kijken??

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Oh Tresje, k heb t ook!!!

Ik ga na gtst, en tijdens t programma weet ik me amper wakker te houden, direct slapen. Dus half negen lig ik. Wil ik even beeb voelen, maar binnen 5 min slaap ik.

Tot de andere ochtend ons zoontje wakker wordt, rond 7 a 8 uur..en dan nog het gevoel hebben dan ik nog uren kan slapen.

OOk smiddags vanaf een uur of 12 ben ik op, dan zou ik wel kunnen slapen en nodig hebben, maar ja, mijn zoontje slaapt niet meer smiddags.

Gisteren met mooi weer in de tuin op de stoel getukt terwijl zoontje aan het spelen was. Dus echt slapen doe je niet, maar wel even languit en ogen dicht.

Ik ben ook kapot. Morgen neemt mijn moeder ons zoontje een dagje mee, kan ik smiddags terug naar bed om bij te tanken.

Denk dat het erbij hoort? Bij mij kwam het idd terug vanaf een week of 18. Tussen tien en 18 had ik genoeg energie.

Had er eigenlijk niet bij stilgestaan dat er iets aan de hand kan zijn eigenlijk..denk je aan bloedarmoede?

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ja, dacht aan bloedarmoede of zo....
    'gelukkig' heb jij hetzelfde...
    ik vind t gewoon ook sneu voor mn man dat ik al om half 9 op bed lig!
    er is ook elke keer wel wat om me zorgen over te maken geloof ik!
    lees ik gister ook weer een verhaal over iemand die een miskraam kreeg met 15 weken!
    waarom moet ik dat nou weer lezen?????

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihi..ik heb gisteren 2 verhalen gelezen over gebroken vliezen bij 17 weken en 21 weken, liep helemaal verkeerd af.........en ik hele nacht dromen over gebroken vliezen en nu angst als ik ga plassen voor bloed......(terwlijk ik bij de ma s never nooit bloed gezien heb)...

Tijd dat we weer op controle mogen Tresje! Weer even bevestiging dat het goed gaat. En mocht het dan niet goed zijn, dan wil ik dat nu weten en niet pas over een paar weken..

Erg he, die onzekerheid..

Ik ben ook niet gezellig voor mijn en zoon. Ook op zadag duik ik negen uur mijn bed in, dan rek k het een half uur voor mijn man.

Mijn man zegt wel eens dat hij wel alleenstaande lijkt zo. Ik kan er ook niets van maken. Moet wel anders red ik het overdag niet.

Maarre..denk je dat we zouden moeten bloed gaan prikken??

Ms hebben we wel bloedarmoede. Das in elk geval voor de beeb toch niet erg? Dat scheelt dan al wat he?

Moet van de week toch weer bloedprikken voor schildklier, vraag ik of ze ook dat willen checken.

Dacht namelijk dat het zo hoorde hahaha..

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dat ik die verhalen ben gaan lezen was omdat ik de baby wel dagelijks voel, maar nu helemaal onderin en minder bovenin.

Nu las ik ergens dat als je veel vruchtwater hebt je kindje ook minder voelt. Ben ik gaan googlen op vruchtwater.....hoe stom kan je zijn..

6. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    nou ik ben net 8 weken..en ik heb er ook last van. het begon s ochtends al..heel de tijd gapen en lui zijn. maarja het was heel druk op het werk dus kon ik niet weg. maar ik was zooooo moe..ongelovelijk. toen ik thuis kwam..patat pan maar aangezet, afgewassen en toen ben ik op de bank in slaap gevallen. om 9 uur kwam mn man thuis, toen ben ik naar bed gegaan. en ik heb aan 1 stuk door geslapen tot vanmorgen 8uur. en ja ik ben nog steeds moe!!! :'(

maar jullie zijn veel langer zwanger dan ik..ik had eigenlijk gehoopt dat het langzaam minder zou worden, maar dat hoeft dus niet zo te gaan:s

7. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Je zou voor de zekerheid bloed kunnen later prikken dan weet je het zeker.

Ja wat betreft jullie partners, ze moeten niet zeuren. je bent nu eenmaal zwanger en dat merkt je partner ook. Zoveel last hebben zij nu ook weer niet. Jij bent degene die overal mee om moet gaan.

Mijn vriend heeft dan geen "last" van een vriendin die alleen wil slapen, maar krijgt al 3 maanden geen fatsoenlijke maaltijd voorgeschoteld omdat koken mij erg veel moeite kost haha. Als hij er echt last van heeft dan moet hij zelf maar gaan koken.

Bespreek je vermoeidheid gewoon met je vk. Ga jezelf niet gek lopen maken met allerleid vervelende verhalen. Onthoud dat de verhalen die niet goed aflopen altijd blijven hangen, maar dat gelukkig nog steeds veel meer zwangerschappen goed gaan dan niet goed.

Heel veel succes met jullie zwangerschap!!

8. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook iemand die zo moe is hoor. Volgens mij is het normaal en hoort het erbij. Tis wel vervelend, maar op momenten dat het kan en lukt geef ik er lekker aan toe en ga slapen. En inderdaad vroeg naar bed.
    Ik ben nu 14 weken.

9. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Oeh zo herkenbaar allemaal! Ik ben nu 10 weken en zooo moe! 's Middags uit werk ga ik liefst nog even een uurtje op de bank, en dan proberen op tijd naar bed te gaan, maar ik wil toch ook wel een beetje gezellig doen voor vriendlief. Hij heeft nou al een paar nachten op de logeerkamer gelegen zodat ik niet wakker wordt als hij later gaat slapen, echt heel gezellig :( Ik snap ook wel waar die vermoeidheid van komt, want 's morgens ben ik idioot vroeg wakker (uur of 5) en slaap daarna niet meer echt lekker. Van de week zelfs nog gejankt van frustratie dat ik zo belabberd slaap... Tip van de vk bij het belachelijk vroeg wakker worden: leg even wat ontbijtkoek oid op je nachtkastje, waarschijnlijk tekort aan koolhydraten waardoor je wakker wordt. Geen idee of het werkt, want eten is wel het laatste waar ik aan denk als ik zo vroeg wakker word!

10. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    he meiden hier nog 1:) ik kan de hele dag wel slapen.....ik ga s`middags vaak ff 2 uurtjes op de bank maar ook dat slaagt niet altijd...en dan slaap ik niet want heb nog een kindje van 3,5 rond huppelen maar dan lig ik wel lekker:) en als ik s`morgens wakker wordt ben ik nog moe...irri maar hopen dat het verder in de zwsch beter wordt;)

11. Assepoester82

23 jun 2009
    38
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat heerlijk een hele nacht doorslapen!

Ik ook hoor, ben wel al 28 weken, maar ik word 's nachts om het uur wakker dat ik moet plassen en doodmoe wakker van mijn dochter, gelukkig doet zij nog een middagtuk van 2,5 uur, dus ga ik ook weer plat.

Maar mijn grootste wens nu is een nacht of een paar uur achter elkaar doorslapen!

Wel aan toegeven he iedereen! Het moet en mag nu!

12. Jessie

Jessie Lid

12 okt 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was aan het einde ook zo moe. Hb was wel steeds goed. Nu heb ik er ook weer last van. Maar tja nog twee kids en ' ochtend om 6 uur al op Ijn dat maakt wel dat je met de kippen weer op stok wil. Haha

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    De eerste drie maanden staan er natuurlijk om bekend dat je zo moe bent, daarna zou het over moeten gaan/zijn.

Het is bij mij ook een tijdje weggeweest, maar nou ben ik gewoon ziek van vermoeidheid.

Ga nu ook twijfelen of ik geen griepje onder de leden zal hebben/krijgen.

Ben zo intens moe dat ik er misselijk van wordt en hartstikke koud heb.

Nou heb ik Hashimoto dus kan best zijn dat de schildklier weer vervelend doet, dus ga een week eerder prikken.

Of het is gewoon griep. Vervelend is het wel pfff...

sucses meiden, lekker slapen als je de kans hebt..ik heb m niet zo vaak helaas...maaaaaaar morgen gaat mijn zoontje een dagje naar oma en kan ik lekker relaxen en terug naar bed smiddags.

Deel Deze Pagina