Mijn man rookt als een ketter.. En we hebben toch echt een zoon. Nu moet ik ook zeggen dat ik niet geloof in die dingen. Net zoals bepaalde diëten om het geslacht te bepalen etc.
Man rookte voordat we de eerste twee kinderen kregen wel maar at niet ongezond. Bij de jongste was hij al geruime tijd gestopt. We hebben 3 meiden. Volgens mij is het gewoon onzin.
Hier een rokende man en een zoontje. Van deze baby weten we nog niet wat het word... Dus hier gaat het niet op.
Wij roken niet en leven gezond... hebben twee meisjes. Mn stiefdochter en haar man roken allebei (stevig) en hebben een jochie.
Oeps, verkeerde antwoord ingetikt, stom! Ik heb op ja gedrukt, omdat ik de vraag "hebben jullie spullen van de IKEA?" net gelezen had. En daarop is het antwoord ja. Maar de stelling gaat voor ons niet op. Manlief heeft nog nooit gerookt. Ik wel, maar ik ben lang voordat ik zwanger werd gestopt. En ook wat eten betreft, klopt het niet.
Mijn ex rookte niet, dronk geen alcohol en at redelijk gezond, toch een meisje. Mijn vader rookt en lust wel een wijntje en heeft 3 jongens en 1 meid!
Hier klopt het, bij conseptie van ons zoontje rookte mijn vriend niet al een lange tijd niet meer en leefde gezond en het werd een jongen. Nu zwanger van de tweede en vriend is weer zwaar aan het roken dus we zullen zien !
Bij ons klopt het wel, mijn man heeft nog nooit een sigaret aangeraakt. Mijn schoonouders rookten echter als een ketter en hebben ook twee zoons.
Nee bij ons is het juist omgekeerd. Man leeft ongezond en rookt en toch hebben we (als alles goed mag blijven gaan) straks 2 jongens.
Mijn ouders paffen allebei hun leven weg en hebben een jongetje en een meisje (ik dus). En ik en mijn vent roken allebei niet en we hebben een dochter. Echt enorme onzin volgensmij.
Mijn schoonouders roken veel, schoonmoeder inmiddels niet meer, maar zij hebben 3 zoons en 1 dochter. Schoonzusje en zwager roken beide: dochter en zoon. Ander schoonzusje en zwager beide rokend: zoon Mijn man rookt en wij hebben een dochter.
Mijn schoonouders roken en drinken flink: 2 zonen mijn ouders rookten amper tot niet: 2 meiden wij roken niet en drinken amper; tot nu toe 1 meisje gaat hier dus niet op