Wij hebben 2 meiden en een knul en wij roken mijn vader rookte en ze hebben 2 meiden en een knul. vrienden roken en hebben een meid andere vrienden roken niet en hebben 2 meiden ander stel vrienden roken en drinken en hebben 3 jongens
Mijn vader rookte wel vroeger en ik ben de oudste, dus dat klopt. Maar ik heb ook een broertje Mijn man rookt niet en leeft verder gezond en wij krijgen een meisje. Dus bij ons klopt het niet. Zelf rook ik ook niet.
wij zijn allebeide rokers (nu ben ik gestopt hoor!!) maar bij de bevruchting rookte ik wel bij alledrie en hebben 2 zoontjes dus hier klopt het niet
Bij ons in de omgeving heeft iedereen waarvan papa rookt 1 of 2 jongens. Waarvan de papa niet rookt (of alleen bij gelegenheden) hebben alleen maar meiden..
Mijn vader rookt niet en ik heb 3zussen, dus 4meiden. Mijn vriend rookt en wij hebben een zoontje. Mijn schoonvader rookte vroeger en die hebben 2zoons. Mijn zwager rookt niet en die hebben een jongen en een meisje.
Hier klopt het niet, mijn vriend rookte nog wel toen ik zwanger werd (alle keren) en we hebben een jongen en een meisje.
Mijn man rookt, drinkt in het weekend weleens een lekker biertje en gaat ook graag naar de Mac/ Burger King ofzo, maar we hebben toch echt 2 gezonde knullen !
Mijn man rookt veel en eet geregeld fastfood. Al 2 keer een jongetje gehad. Mijn exman rookte niet, toen kregen we ook een jongen.
Wij roken bijde niet maar voordat we kinderen hadden leefde we wel ongezond . Eerste was een meisje. We zijn tien gezind gaan leven en 2e werd een jongen. Mijn ouders rookte vroeger wel en houden ook van een biertje . Gevolg 5 meiden en mijn vader heeft ook nog 2 meiden uit een eerder huwelijk
Wij roken niet en drinken alleen af en toe eens een glaasje (ik nu ff niet). We hebben een zoontje en krijgen nu een meisje! Dus ik denk het niet!
Mijn man rookte tot voor kort en we hebben 2 meiden. Wie weet krijgen we ooit nog een zoon, nu hij niet meer rookt, hihi.
Hier klopt het op zich wel. Maar ik geloof er niet in. Misschien dat de kans op een jongetje ietsjes kleiner was..
Nou mijn man leeft zeker niet gezond. Hij rookt en is een echte Bourgondiër . We hebben 1 knul en de tweede knul op komst dus hier gaat het niet op