Hallo, ik heb 3 testen gehad en de eerste gaf negativ aan. toen heb ik een paar dagen gewacht en deed ik weer een die gaf waarscheinelijk positief aan, het plusje was 1 hele ligte streep maar ik zie er echt een blouwe streep bij! Daarna 2 dagen later nog ene gedaan die geeft het net zo onduidelijk aan. wat denken jullie ?
hmm ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren met je nieuwe zwangerschap ik had pas met een week na de eerste vage haast onleesbare test een dikke positive probeer het anders over een paar dagen nog eens en anders zo'n digitale dan kun je letterlijk lezen zwanger hha dan is het niet zo onzeker
wat kosten die digitalen? daar was ik gister toevallig aan het denken hihi, wist nog niet eens dat ze bestonden
Hmm heb je geen foto van de testen? Normaal zeggen ze een streep is een streep, hoe licht ook... (zo lang de test niet is ingedroogd)
een dikke streep is een streep, hoe licht het ook is. als je het maar binnen de tijd afleest en het streepje even dik is als de controlelijn... is dat zo? Gefeliciteerd!