Vorige zwangerschap wou ik het niet weten en nu ook niet. Maakt voor mij de zwangerschap er echt niet onpersoonlijker op. Het lijkt wel of andere mensen zich er drukker om maken dan wijzelf. Ik zie het vanzelf wel tijdens de geboorte, vind dat juist leuk, ben ook dol op verassingseieren !
Jaaaaaaaaaaaa! ik wil het zo graag weten, en mn man gelukkig ook, inderdaad ook omdat we erg nieuwsgierig zijn, en wij het met 20 wk net zo een grote verassing vinden als met de geboorte. Nog 3 weken en dan is het zover! Gr, Manon
Imd, helemaal mee eens! Mijn vriend wilde t ook weten hoor, maar anders had ie idd pech gehad Ik wilde het heel graag weten (ook omdat ik zoooo graag een meisje wilde!) en dan kon ik me daar echt op gaan voorbereiden. Ik kon me gewoon minder voorstellen bij een zoontje. Ik wil hiermee geen discussie uitlokken, want met een jongetje zou ik ook ontzettend blij zijn hoor, maar dat gevoel had ik nou eenmaal. Ik zou daar aan moeten wennen. Maar goed, t wordt dus een meisje en dat mag iedereen weten (nu 4x bevestigd)! Ik vind t ook zo geweldig om gericht te shoppen, een roze kamer etc. Is toch saai, alles neutraal?! Ook hebben we t samen over 'de naam' en dat maakt t zoveel echter en intiemer. Het voelt alsof ze dr al helemaal bijhoort. Ik vond/vind mijn zwangerschap zwaar en dit heeft me echt veel geholpen. Voor de 20 weken had ik nog weinig gevoel bij mijn kindje en daarna is t heel erg veranderd. Dat het geen verrassing zou zijn, vind ik zoooo'n onzin! We kunnen niet wachten hoe ze eruit ziet (ondanks de 3D echo), hoe ze klinkt, hoe ze ruikt of alles helemaal goed is... Dat je weet welk geslacht t is, maakt t echt niet saaier hoor bij de geboorte! Haha
dat je je minder voor kon stellen bij een zoontje had ik ook, achteraf denk ik dat het een voorgevoel is geweest dat we een meisje krijgen.
Wij willen t niet weten.. Met inrichten van de babykamer geen probleem, die word net als de rest van t huis in natuurlijke tinten.. Kleding kopen.. ach dat valt ook reuze mee.. Want hoef niet meteen de kast vol te hebben en kraamvisite wil ook graag kadootje kopen.. waneer jij t wel weet maar t liever tot de geboorte geheim wilt houden zul je zien dat je een keer verspreekt.. ( )
Wij willen het zeker WEL weten! Grappig, "vroeger" zei ik dat het een verrassing moest blijven en tegenwoordig denk ik daar dus heel anders over! Ach ja, verstand groeit met de jaren ha ha ha! De reden: - Super nieuwsgierig - Handig met shoppen - Eén naam is al moeilijk om te verzinnen en zo beperk je het gelukkig!
Ik vind het echt knap dat sommigen nóg eens 20 weken lang de nieuwsgierigheid kunnen bedwingen! Ik wilde bevestiging van mijn voorgevoel (was juist) en omdat het voor mij veel persooonlijker en intiemer maakt. Zo kon ik hem bij zijn naam noemen en tegen hem praten. En ik kon lekker gericht shoppen! Dat is echt veel leuker om kleertjes te kiezen. Minder leuk was het dat ik me wel een paar keer versproken heb... De volgende keer ga ik ook zeggen dat ik het zelf niet weet, dan gaan mensen niet doorvragen én is het niet opvallend als ik me verspreek. (ik heb zelfs de naam verklapt in mijn enthousiasme aan mijn zus) Oliedom!
wij willen het niet weten maar hebben een megasterk voorgevoel. hopelijk komt het uit! en moeilijk om zolang te wachten vind ik het op zich niet, vind alles al zo spannend dan kan dit er ook nog wel bij
Wij willen het ook heel graag weten, regel 1,2 en 4. En de verassing is er toch wel als het er is, en dan hoef ik ook niet te wennen aan het idee van welk geslacht het is. Wij kiezen wel heel bewust om geen 3D en 4D echo te laten maken want ik wil dat het gezichtje van het kindje wel een verassing is. Ik schrijf nu kindje, maar in mijn geval gaat het om kindjes en dan is het zeker praktisch met veel dingen om te weten wat het word.
ook wij willen het dolgraag weten.. mijn gevoel egt heel sterk dat het een meisje is..volgens mijn vriendis het een jongen maar goed. mischien heeeeeel mischien weten we het morgen. en het geslacht houden we dan niet geheim voor de buitenwereld.. we weten beiden evengoed dat we ons een keer zullen verspreken. alleen de namen houden we geheim. reden: we kunnen onze nieuwsgierigheid niet bedwingen handig met het winkelen(ik heb al genoeg neutrale kleertjes.. ik wil nu gericht gaan shoppen) een leuke babykamer maken.
ja je moet wat kracht bij de argumenten neerzetten soms voor mannen, maareh nummer 1 werkt voor mij ook voldoende haha
wij weten het ook en iedereen mag het ook weten van ons. waarom dat ik het wilde weten ik was de enige die zei dat ik een jongen droeg de rest zei allemaal een meisje.ik wilde dus weten of ik gelijk had en jawel hoor ik heb echt gelijk maar ik vind het ook wel fijn.als ik nu iets leuks zie in het blauw koop ik dat gewoon
Mij mij 1,2,4 en vooral 5. Mijn man wilde het in eerste instantie ook niet weten en hadden ook besloten om het dan samen niet te weten, bij ons had dat ook niet gewerkt. Inmiddels weten we het wel want aantal weken voor de 20-weken echo zei hij dat hij het toch erg bijzonder vond om te weten of hij inderdaad een dochter krijgt (daar was hij van overtuigd)
Wij willen het ook weten. 10feb. de16weken echo en dan hopen we het te kunnen zien.Kunnen we lekker shoppen op de9mnd beurs!
maka123, ik geef ook eerlijk toe dat ik eigelijk het liefste een meisje wil als eerste kind en daarna een jongetje. maar het is niet voor het uit kiezen helaas. en ik kan mn vriend wel extra blij maken met een kleine knul. dus eigelijk maakt het niet zo veel uit..
ik wil het niet weten en mijn vriend vindt alles goed (heeft boek van Kluun gelezen ) dus we zien wel of het een meisje of jongetje wordt. we zijn al zo blij dat we zwanger zijn dat het ons niets uit maakt, zolang de baby maar gezond is.
nu weten we het wel, eerste zwangerschap wisten we het niet. Allebei is leuk maar vind het ook wel heel gaaf om nu wel te weten wat we gaan krijgen. We hebben het niet aan iedereen verteld alleen aan de mensen die heel dicht bij ons staan