veel vocht verlies ...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door michellle81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    meiden ik heb steeds dat ik wat vocht verlies echt niet veel hoor ,maar wel steeds wat ,het lijkt mij geen vruchtwater heb er aan geroken ruikt naar niks en is heel dun en melkachtig van kleur ,sorry voor de onsmakelijke details ,hebben jllie op het eind ook zoveel vocht verlies ?

liefs michelle

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

same here! van de week was het echt water en dacht ik echt dat het vruchtwater was. naar z'huis en al geweest. vals alarm. paar dagen niks. en vanochtend toen ik opstond weer zon natte plop :oops: maar toen keek ik en was het duidelijk afscheiding. maar ook zeer dun ja.
    verder rommelt het hier ook in de vorm van ongipijn. nu even weg maar zo af en aan. zucht.......

spannend he? ;)

3. henkie24

oh ja bij mij ruikt het ook naar niks. niet zoet of zuur. en van de week toen ik op me hand blies kwam er ook wat dus ik dacht echt van hee1 maar de vk zei dat er zelfs wat urine zo uit kan lopen waar je niks aan kan doen. dus alles is vaag nu he?

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja kan makkelijk gebeuren zeker op het einde hoor, is heel vervelend maar je doet er niets aan..

5. henkie24

nee idd heel weinig. zorgen voor genoeg schoon ondergoed is het enige! nou die machine draait hier wel hoor! ;)

6. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    ik wordt er gek van ,het is inderdaad allemaal zo vaag ..
    ik twijfels steeds en bij elk krampje denk ik zou het nu ......
    ik wil ook best graag ben het behoorlijk zat ,begin me nu echt te vervelen hoor ,alles is echt klaar !
    ben aan de frambozenblad thee begonnen hihihi en het is vies :( !
    ze zeggen dat het wel goed is om je baarmoedermond wat weker te maken gaat de bevalling makkelijker doe mij nog 6 dozen thee . :) ...
    hihihihi

spannend he allemaal......

liefs michelle

7. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik heb idd ook precies hetzelfde. Heel dunne melkwitte afscheiding. Ik voel het er ook echt uitkomen :oops: En dan loop ik maar weer naar de wc om te kijken wat het is. Maar zo lang het een beetje wittig is ga ik er maar vanuit dat het afscheiding is. Verder heb ik ook de hele tijd zo´n zeurderig gevoel in mijn buik. Begin ook behoorlijk ongeduldig te worden, maarja kan net zo goed nog 4 weken duren. Ik krijg donderdag bij de verloskundige wel een inwendig onderzoek, ik ben benieuwd of er al wat gebeurd is daarbinnen.

8. henkie24

klachtjes die we hebben lijken allemaal heel veel op elkaar he?

ik kom net van de verlos vandaan. beebje lag heel diep zei ze. zou dat ook iets betekenends zijn? :rolleyes: :D

oh ja en was een kilo afgevallen ipv aangekomen hahahaha

9. ik heb ook die witte dunne "Afscheiding" ene dag meer als de ander, en voel het dan ook vaak lopen zeg maar.

Maar soms is het net water:S
    ook niet melkachtig wit ofzo, wisselt heel erg.

10. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    Frambozenblad is meer om je baarmoeder voor te bereiden en te helpen met de krampen tijdens de bevalling.. en de doorbloeding van de baarmoeder
    ik heb weken t gedronken en mocht toch nog echt niet beginnen vorige week..

11. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    vanaf 37 weken mag je het gebruiken hoor ,dat zei mijn vk ,maar goed iedereen zegt weer wat anders he ...
    als het echt heel erg kwaad kon stond het ook wel op de verpakking en er staat niet eens dat je het niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    had ik ook heel erg aant eind! Volkomen normaal ;)

13. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    En ben je toevallig ook snel daarna bevallen :)

Ben verder niet ongeduldig ofzo hoor. :oops:

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nee, 3 weken later, maar dat zegt niets hoor. Ik ben met 37 weken en 5 dagen bevallen.

15. camuh

camuh Actief lid

30 dec 2008
    113
    0
    0
    Ik heb dat nu al zo.. moet ik me nou zorgen maken dat ik dat nu al heb?

Deel Deze Pagina