16+4 weken een pretecho gehad, kleine man lag wijdbeens uitgebreid met zijn pielie te spelen hahaha. En hij doet dat tot nu toe bij elke echo, papa is al trots op zijn zoon
Met 18 weken, toen we de 20-weken-echo hadden. Ik zou het ook niet eerder willen weten. Toch minder betrouwbaar, ik zou het toch lastig vinden om om te schakelen, denk ik. Het is natuurlijk nooit 100% betrouwbaar, maar ik zou het zelf pas vanaf de 20-weken-echo echt vragen.
Als het geboren wordt. Mijn man wil het echt niet weten! Bij onze dochter met de 20 weken echo. Moet heel eerlijk zeggen dat ik dit eigenlijk ook wel leuk vind hoor. Al ben ik razend nieuwschierig!
Bij de oudste per ongeluk zelf gezien bij een extra echo met 32 weken, laten bevestigen met een pretecho. Bij de jongste gekozen om bij 20 weken te vragen naar geslacht, maar met 11 werd al een gok gedaan, en die gok was fout! Maar mijn gevoel was vanaf het begin goed geweest, dus zelf nooit getwijfeld. Bij buikbaby wist ik zelf meteen dat het een knul was (geen idee waarom ), en hebben we met 17 wk een pretecho laten doen. Duidelijk een jongen.
Een pretecho late maken bij 16 weken En toen kon het het niet missen overduidelijk Een jongentje haha
met 20 weken te horen gekregen dat het een meisje werd. gisteren te horen gekregen dat het een jongetje word... dusssss ik wacht maar af wat het word en denk dat ik nog een echo ga laten doen.
15 weken en 14 weken overduidelijk!! vriendinnen allemaal daarna met 13 weken in lommel en kloppen allemaal!!
12,5 week via de nub theorie bij echoscopiste 70% meisje 16 weken geslachtsbepaling 99,9 % meisje 20 wkn GUO bevestigd idd een meisje
Bij 14 wkn bij de echoscopiste, maar ze durfde t niet met zekerheid te zeggen. Bij 17 weken had meneer z'n benen ver uit elkaar, konden we niet meer om heen. Bij 20 weken is t nog eens bevestigd. Bij 27 weken is z'n zaakje uitvoerig bekeken en uitgelegd aan een gyn in opleiding.
Met 12 weken zei de gene die de echo deed dat ze voor 85 procent zeker wist dat het een meisje zou zijn.. Echter met 17 weken zagen we een piemeltje! Haha super leuk