Met 14.1 weken hebben we een pretecho gehad (in Groningen) en het was een meisje! Met de 20 weken echo in het UMCG ziekenhuis was het nog steeds een meisje.
alle drie de keren bij de 20 weken echo.natuurlijk was ik heel benieuwd en nieuwsgierig, maar ach gezondheid vond ik veel belangrijker! en als dat goed is is het leuk om te weten wat het wordt...alvast dromen over toekomstige uk.....al kon ik de derde keer niet voorstellen dat het echt een meisje was, kon me er geen voorstelling bij maken....
Onze dochter werd de eerste 16 weken (bij een stuk of 5 echo's) voor een jongetje aangezien.. Met 17 weken bleek ze tóch een meisje te zijn We hadden al blauwe kledinghangertjes in huis, wat kleertjes voor een jongetje, we hadden al proefmodellen van geboortekaartjes besteld in het blauw.. Dat is toen dus allemaal compleet omgeslagen. Daarna heb ik bij elke echo (ik heb er in totaal 34 gehad) even laten checken of het echt, echt, écht een meisje was, haha. Maar goed, officieel gezien dus bij 17 weken
Bij 17 weken ongeveer durfde hij het niet met zekerheid te zeggen maar hij dacht een meisje. Met 20 weken weer niet met 100 % zekerheid (ze lag er steeds niet goed voor), we mochten toen volgens mij met 22 weken terugkomen en toen durfde hij met 100% zekerheid te zeggen dat het écht een meisje was. Nu ben ik 12 weken zwanger van de 2e dus we moeten nog even geduld hebben
Eerst werd het gezegd door de nub theorie, met 16/17 weken een extra echo in universitair ziekenhuis. En dat werd bevestigd bij de 20 weken echo. Was een meisje😊 Met deze 2 ben ik ook alweer stik nieuwsgierig😂 maar daar moet ik nog even op wachten.
Bij mijn dochter met 17 weken via een pretecho. Bij dit kindje voor 85% de nub met 12 weken en dat bevestigd gekregen met 16 weken.
Hihi, leuk allemaal!! Ik lees wel nog van veel dames dat er eerste een verkeerde voorspelling werd gedaan. Dat moet in het begin toch wel vreemd zijn om je idee zomaar om te schakelen vind ik... Vrijdag tijdens de nekplooimeting (13weken) eens langs mijn neus gevraagd aan de gyn of hij al kon zien wat het was. Hij zei dat hij daar pas rond 20 à 24 weken een uitspraak over doet, dat je het anders toch niet goed kan zien. Hij wil niet het risico nemen om iets verkeerd te zeggen. Nog een hele poos geduld dus... Nog minstens 7 weken ... 7 weken ... 7 weken ... 7 weken ... 7 weken ... pfffft!!! Haha!!
met 16 weken en een paar dagen dus eergisteren ben ik het te weten gekomen, hehe en ben super gelukkig het gaat een kleine meid worden, mijn man had twee jongens, ik had een meisje en een jongen, dus met al die jongens in huis zijn we blij met een meisje meer in huis, vooral ben ik blij voor mijn man, en schoonouders, het gaat daar eerste meisje zijn