last van buikkrampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door scheetjuh, 18 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    hallo
    even een vraagje, ik heb de laatste 2 weken enorm last van me darmen,.. waaronder erge buikpijn/krampen, het doet zo zeer dat ik het er benauwd van krijg, dit had ik voor mijn zwangerschap ook wel dat ik daar echt beroerd van kan worden, maar nu komt dit elke dag wel voor of om de dag...het zweet breekt me dan uit, en zit dan ooit erg lang op de wc voordat er iets uit komt, en als er dan iets uit komt is het flinke diarree ( sorry voor de details )
    maar komt dit doordat ik zwanger ben dat dit vaker voorkomt? of zou ik ergens last van hebben? of langs de HA gaan? wie herkent dit? of heeft het ook?

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    als je al gevoelige darmen hebt kan dit door de zwangerschap nog een tikje erger worden. zo merkten we altijd dat mijn schoonzusjwe zwanger was die heeft ook van dr zelf een spastische darm en tijdens zwangerschap heeft ze dus dubbel last.

3. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    voor mijn zwangerschap, had ik eigenlijk niet echt last van me darmen, ik had een normale stoelgang, alleen wel tussen door ( niet eens elke week ) ook die hevige buikkrampen dat ik het gevoel heb dat ik zo flauw ken vallen, zo zeer doet dat en zo raar voel ik me, maar nu komt dat zo vaak voor, ik vraag me af of ik niets heb waardoor ik even langs de HA moet gaan, mischien is het wel een zwangerschapskwaal, maar hoor juist meer dat je stoelgang dan moeilijker word, omdat je darmen luier zijn door de hormonen..

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik denk dat je gassen hebt, heb ik ook heel erg last van in mijn zwangerschappen! Ik neem 2 rennie deflatines en dat helpt opzich best wel!

Deel Deze Pagina