haha, nee, gelukkig dat ergens in de evolutie een soort monogamisme is ingebakken....hoewel, hier kun je een nieuwe discussie voor opzetten he, hoe natuurlijk is monogaam... over wat al eerder is gezegd, vrouwen die op alle mogelijke manieren proberen het geslacht te beinvloedden...het lijkt me zo sneu als ze alsnog bevallen van een jongen. Voor die jongen dan he. En het is al eerder gezegd, maar voor mij is een gezond kind het belangrijkst.
Helemaal waar dat het het belangrijkste is dat het gezond is en nog belangrijker: dat het uberhaupt lukt. Toen ik zwanger probeerde te raken was dat niet omdat ik een bepaald geslacht wilde. Toch had ik bij deze zwangerschap wel een voorkeur. Ik kan het niet ontkennen en net doen of ik dat gevoel niet had. Een (3e) jongen was echt heel erg welkom geweest, maar een meisje leek me het einde. We hebben het niet in het extreme gevoerd, maar toch geprobeerd wat aanwijzingen te volgen. Volgens mij is het niet zo dat het als je de aanwijzingen maar opvolgt het zeker lukt. De kansen worden alleen wat vergroot.