Hoi, Heb een vraagje. Heb sinds een paar dagen pijn in mijn onderrug, bij lopen en soms ook zitten doet het behoorlijk pijn aan de binnen kant van benen, en mijn schaambeen. Zou dit bekken instabiliteit kunnen zijn? En zou dat dan ook al vroeg in de zwangerschap kunnen optreden? Heb in het verleden een heup operatie gehad, zou dat er eventueel iets mee te maken kunnen hebben? Hoop dat iemand het weet. Groetjes en alvast bedankt.
ik heb er ook last van, ben naar de ha geweest en die dacht aan bekkeninstabiliteit krijg er nu fysio voor.
het kan idd. vroeg in je zwangerschap voorkomen, ik heb ook bekken problemen en ben met 3 maanden naar de dokter gegaan ( terwijl ik het dus al eerder had) dus gewoon even langs je huisarts krijg je ws een doorverwijzing naar een mensendieck/cesar therapeut. sterkte ! groetjes susanne
ik kreeg het bij mijn eerste emt 17 weken....... en deze zwangerschap heb ik het ook en die begon AL met 8 weken! Idd naar je dokter gaan en fysio vragen, alleen bij mij werkt fysio niet echt super.
Dank je wel voor jullie reactie's. Begin er nu ook meer last van te krijgen, denk dat het inderdaad verstandig is om de dokter te bellen. Gr. Vanessa
Ben bij de dokter geweest. Hij heeft gekeken en hij denkt dat het puur van de stress afkomt. Dat kan schijnbaar ook heel erg op de spieren slaan. Ik moet het even in de gaten houden en dan contact op nemen met mijn verloskundige. Groetjes
je mag ook zelf naar de fysio gaan hoor, een doorverwijzing is niet nodig. ik weet dit omdat ik na de bevalling nog veel last van het bekken heb gehad en zelf (verzekerd) naar de fysio ben gegaan.