hallo allemaal ik heb sinds vanmiddag rond een uur of 5 dat ik heel snel geïrriteerd ben hele moeien ogen net of je een poosje gehuild heb en zwaar gevoel in mn hoofd heel raar gevoel ook in mn hoofd en denk dat ik 2 a 3 voorweeen heb gehad vanaf 6 uur ongeveer ben ook ineens heel erg moe ben nu 37 weken en 1 dag zwanger ben vannacht ook 3 a 4 x wakker geweest om te plassen heb ook af en toe wat steekjes in mn linker borst heb af en toe ook beetje duizelig gevoel kan dit een voorteken zijn of iets anders? miss dat iemand iets van dit afweet alvast bedankt xx
ohw en was er vergeten bij te zetten dat me hondje heb een chihuahua hoef mn been maar iets te bewege of op te staan en hij houd me de hele tijd in de gaten heb gehoord van sommige mense dat ze het aanvoele als het zo ver is
Ik kan je geen antwoord geven hierop maar moest de bevalling starten. Heel veel succes met je bevalling en geniet van je zoontje
vandaag bij de vk geweest heb vanacht amper 3 uurtjes geslape en mn baarmoeder was iedere keer hard en dan zakte het hooguit 2 a 3 min af en kwam het net zo hard weer terug ze zij dat zijn gewoon harde buiken worden ze nu pijnlijker enzo dan moet ik bellen want dan zou het misschien door gaan zetten hopelijk slaap ik vanacht beter heb net nog ongeveer half uurtje 3 kwartier geslapen kleine was nog steeds goed ingedaald hoef maar iets te veel te bewege of wat te doen en heb eigenlijk bijna direct een harde buik hoop dat de nacht nu beter gaat en dat de kleine man zich snel aankondigt