Heeft iemand ooit wel eens zwangerschapshaptonomie gedaan? Zo ja, wil je wat vertellen over je ervaringen? Heb je er veel aan gehad? Was het erg 'zweverig' of viel dat reuze mee? En waar heb je het meeste aan gehad? Ik zit er over te denken om dit te gaan proberen, maar wil graag eerst wat ervaringen horen van anderen. Alvast bedankt voor je reactie!
Wij zijn er nu mee bezig. Persoonlijk vind ik het niet zweverig. Je krijgt veel dingen aangereikt zoals ontspannen houdingen en hoe jouw partner jou daarbij kan helpen. Dat is voor nu heel fijn, maar ook straks bij de bevalling, zodat hij jou kan helpen om te ontspannen / je zo goed mogelijk te voelen. Geen idee of het overal hetzelfde is, maar ik vind het een aanrader. Vooral omdat je het samen met je partner doet. Veel succes met beslissen!
In het boekje "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van kluun beschrijft hij wanneer ze naar de haptonoom: hapto jos! Sinds ik dat heb gelezen vind ik het te zweverig! Geen persoonlijke ervaring maar wilde Hey toch even melden!