Positieve test - man niet thuis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pinkie88, 17 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Dag iedereen

Ik heb een dilemma waarover ik wat verschillende meningen wil horen.

Mijn man is militair, en is twee dagen geleden vertrokken op een belangrijke, zware oefening van twee weken. Hij is gedurende die twee weken onbereikbaar. Voor echte noodgevallen heb ik wel een reeks nummers die ik kan bellen (om te beginnen zijn luitenant).

We zijn aan het proberen voor een tweede kindje, en vorige maand zou hij ook een paar dagen weg zijn tijdens de testdagen. Hij had me toen gezegd dat ik echt moest bellen als de test positief was.

Omdat hij nu weer vertrok, had ik dit weekend al (vroeg) getest, en die test was negatief. Na de seks had ik dit weekend ook een miniem beetje rood bloedverlies. We gingen er dus beiden vanuit dat het weer niks was deze maand en met dat idee is hij ook vertrokken.

Alleen, omdat het bloedverlies niet doorzette, heb ik nogmaals getest en ik heb vandaag een positieve predictor early in handen.

Wat nu? :-D

Mijn overwegingen:

- Ik weet dat hij graag zou willen dat ik bel, maar hij weet natuurlijk van niks en is ook niet in spanning aan het wachten.

- Bellen is een heel gedoe, en zijn oversten zullen hem dat waarschijnlijk ook niet in dank afnemen. Bovendien ben ik een beetje bang dat ze me aan de telefoon gaan vragen wat het ‘noodgeval’ is, om te bepalen of ze hem meteen moeten gaan zoeken of dat het even kan wachten.

- Het is nog heel pril, als het alsnog misgaat moet ik ofwel terugbellen (nog pijnlijker), ofwel zit hij al die tijd met het idee dat ik zwanger ben terwijl dat niet zo is.

- Hem verrassen als hij terug thuis komt lijkt me heel erg leuk.

Wat zouden jullie doen?

2. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik zou wachten en wat speciaals bedenken voor als hij terug komt. Je zegt zelf dat het teveel gedoe geeft en als het misschien mis gaat?

3. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Heb je foto van de test :D?

4. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

Ik zou wachten tot hij thuis is.
    Als het door zijn overste al niet wordt gewaardeerd kan hij daar idd scheve gezichten door krijgen.
    Het leger is toch een ander wereldje (vader al 35 jaar beroeps)
    Maak er iets leuks van dat als hij thuis komt jullie er samen echt een “feestje” van kunnen maken en ervan kunnen genieten.

Maar vooral doen waar jij je goed bij voelt.

5. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik zou wachten en hem verrassen als hij weer thuiskomt! :)

6. Lentezon18

Lentezon18 Niet meer actief

Ik zou wachten tot hij terug is!

7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik zou idd ook wachten en iets leuks kopen als verassing:)

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou ook wachten. Superverrassing als hij terug komt!

Enne, gefeliciteerd!

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Gefeliciteerd!
    Ik zou ook wachten met vertellen.
    Zoals je zelf ook al zegt zit hij niet in spanning daar te wachten tot je kunt testen.

Ben ook benieuwd naar je test!

10. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Superleuk! Ik zou ook wachten en iets speciaals bedenken voor als hij terugkomt.

11. K00

K00 Niet meer actief

Ja ik zou ook verrassen als hij thuis komt :)

12. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    In bijlage ‘De’ test ;) Het is nog pril, maar toch wel een duidelijke streep vind ik, al was de action test veeeeeeeel vager.

Blij dat jullie hetzelfde zeggen als mijn gevoel! Ik heb geen zin in dat gedoe met bellen, maar was bang dat dat een beetje egoïstisch van me was omdat hij vorige maand wel had aangegeven dat hij wou dat ik belde.

Bijgevoegde bestanden:

13. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Dit is idd geen noodgeval, maar wel fantastich! Gefeliciteerd!

14. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ik zou wachten, je bent nog 8 maanden zwanger dus tijd zat om het te vertellen;):D

Deel Deze Pagina