Ik bel zometeen de verloskundige natuurlijk, gewoon om even te informeren maar ik ben benieuwd of ik hier een van de weinige in ben... Ik heb altijd al last gehad van witte vloed. Ook voor de zwangerschap. Alleen was dit, voor mij althans, best normaal. Nu heb ik inmiddels al 2x gehad dat het gewoon langs mijn benen naar beneden liep. Ik denk niet dat het vruchtwater is want het is best nat maar wel erg kleverig. Ook in mijn ondergoed zit dan een witte kleverige plek. In het begin van mijn zwangerschap had ik het weken achter elkaar erger dan "normaal", nu is het 1x in de week héél heftig. En dat was het dan ook. Iemand ervaring mee?
Ik heb het ook. Ik moet tussendoor ook echt mijn ondergoed verschonen. Zal er (helaas) bij horen denk ik.
Ik had misschien even wat verder moeten Googelen dan mijn neus lang is want ik lees nu overal dat het best veel kan zijn en dat dat zelfs normaal is. Woops, nutteloos topic. Sorry ladies.
Ja, dat hoort er gewoon bij. Vooral als het kleverig is en je kunt draden trekken, zeg maar, dan is het afscheiding. Ik heb het weken niet gehad en pas eind 2e trimester weer even heel veel...toen weer niet enzovoort.
Nou ik vind het wel fijn om te lezen dat erook andere dames zijn die er last van hebben. ik heb het ook, vorige zwschap niet. Zelfs zo erg dat ik me van het weekend de bultjes schrok, was bang dat ik begon te bloeden... Voelde bijna als een menstruatiebloeding
Herkenbaar! Ook ik moet door de dag heen me ondergoed verwisselen. Vervelend kwaaltje, maar na het e.e.a. opgezocht te hebben hoort het er inderdaad bij