Hi allemaal, Ik ben 35+4 weken zwanger en elke keer als ik iets gegeten heb dan beweegt die kleine van mij als een dolle daar binnen Ik ben nieuwsgierig of anderen dat ook meemaken/hebben meegemaakt?? Vind het vooral grappig omdat ze zo'n smulpaapje lijkt die van lekker eten houdt haha (net als mama)
Hier ook een klein smulaapje Bij de eerste hap begint ze ook gelijk heerlijk te trappelen, en daarna heeft ze de hik hihi.
Ja zeker na avondeten! En aangezien ik de hele dag door eet heb ik sowieso een drukke baby:") Weet iemand trouwens hoe snel een baby proeft in vruchtwater wat er gegeten is?
Haha nee nog niet gemerkt. Ik heb een avond baby die begint te feesten rond 19:00 uur Maar ik ben ook een smulpaap zou me niks verbazen als mijn dochter dat ook word.
Ja hoor hier ook. Standaard tijdens en na het eten speel kwartier Ik heb me laten vertellen dat dat komt doordat ze wakker worden van het gerommel van je darmen, die worden actief doordat je eet. Geen idee of het klopt maar vond het wel aannemelijk
Ik heb hier een aantal maanden geleden ook een vraag over gesteld. Onze mini heeft dat ook, vanaf 17 weken elke keer als ik begon te eten, was hij daar weer
Hahaha zo herkenbaar! Hier ook.. Ook ikvraag me af hoelang het duurt voor de baby proeft wat ik eet, met name omdat dus ook steeds de hik volgt..