geslacht bepalen tijdens de echo echt pas met 20 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door suusje, 21 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha, wij denken nou net een jongen :D

    maar ik ben NET zo blij met een meisje, maar ik geloof heilig in een jongen hahahaha !
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Vreemd is dat he... En waar baseren we dat eigenlijk op vraag ik me wel eens af haha
     
  3. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ahahahaha ja hé !!! een gevoel? ik weet niet hoe het komt, vanaf het begin zei ik al, ooh het s een jongen,maar ik wil een meisje hahaha !! maar nu maakt het me neit meer uit :D, en ik weet het zeker over rpecies 28 dagen ;)

    dan zullen we zien of dat gevoel klopt of niet ;)
     
  4. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb even een vraagje, ik wil over een paar weken een 3d echo maken, maar mijn vriend wil het geslecht niet weten. Hoe zeker ben je dat je erachter komt? Als hij het niet wil weten, dan wil ik dat ook niet, maar ik ben zo bang dat je het gaat zien! Iemand ervaring??
     
  5. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Je kan aangeven bij de geen die de echo maakt dat jullie het niet willen weten hij/zij zal er als het goed is dan voor zorgen dat het geslacht niet in beeld gebracht word.
     
  6. Niet meer actief

    ik heb as dinsdag voor het eerst een 20weken echo bij de star in rotterdam... ben echt zo zenuwachtig als het maar zijn kan :)
     
  7. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    veel plezier dinsdag, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! ;)
     
  8. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    het advies van mijn pretechobureau was rond de twintig weken omdat het kindje dan nog in z'n totaliteit op de foto kan. Daarna is het te groot en moet het in etappes. Vb. Hoofd en stukje borst. Ook werd er geadviseerd om een 2d echo te maken omdat 3dof 4d met 20 weken een eng beeld kan geven.
    vanaf 28 weken wordt het advies gegeven een 3d echo te maken alleen daar kunnen ze geen bewegende beelden van laten zien. dan moet je kiezen voor 4d maar die geeft schokkende beelden.
     
  9. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ik heb vorige week de pretecho gehad bij de 19 weken. Ze konden voor 100% zeggen wat het geslacht was. Bij veel praktijken mag je gratis een keer terug komen als het geslacht niet te zien is of nog niet te zien is.
    Liefs Jenny
     
  10. Niet meer actief


    Deze is inmiddels gewijzigd, hij klopte inderdaad niet :D
     
  11. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    BIj mij is gisteren een voorzichtige voorspelling gedaaan omtrent het geslacht van het kindje!!!bij 12 weken dus al.....ik moet ook zeggen met uitvergroten en een goede echoscopiste is het idd al te zien,maar nog niet met 100% ZEKERHEID
     
  12. Niet meer actief

    ik heb de 20 weken echo gehad... en gelukkig was alles goed! .. enne ik krijg een MEISJE... !!!! :)
     
  13. Niet meer actief

    Super gefeliciteerd!!! Was cker wel spannend he!

    Nou geniet ervan!!

    Groetjes

    Oh ja nog een vraagje, zie dat je uit Rotterdam komt... Heb jij je 20 wk echo ook bij STAR laten maken?
     
  14. Niet meer actief

    ja ik heb de echo bij de STAR laten doen :) Ga jij er ook? het was echt heeeeel duidelijk te zien joh... bij mn zoontje 5 jaar geleden zag je bijna niks. Ontzettend bedankt meid..! en jij ook veel succes.. en laat het me weten hoor! :p
     
  15. Niet meer actief

    Youdia,

    Ik ga mijn 20 weken echo daar ook laten doen ja... egt spannend zeg. Om precies te zijn over 4 weken... dus 29 maart. :D

    Zijn inderdaad heel duidelijke foto's. Mijn schoonzus was al met 11 weken daar geweest, voor dr eerste echo en die foto's waren heel mooi...

    Ik heb er helemaal zin in! Ik hou je op de hoogte ;) :)

    Groetjes!
     
  16. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    spannend allemaal zeg ;)
    Youdia, wat leuk een meisje


    wij krijgen vrijdag een pret echo en hopen dan ook te zien wat het is.
     
  17. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Vraagje, waarom gaan jullie naar STAR? Zijn de ziekenhuizen te vol vanwege de grote vraag? Ik ga naar Sint Franciscus.
     
  18. Niet meer actief

    Ik heb egt geen flauw idee... Ik heb er niet naar gevraagd. Goede vraag. Maakt verder natuurlijk niet uit, maar mn verloskundige werkt ook samen met het Sint Franciscus... Dus had het misschien ook wel daar gekund...

    Maar goed, zal t eens vragen...

    Groetjes
     
  19. Niet meer actief

    ik werd daar automatisch naar verzonden.. ;)
     
  20. Niet meer actief

    dank je.. :) ... laat ons weten...als je het weet.. ;)
     

Deel Deze Pagina