geslacht bepalen tijdens de echo echt pas met 20 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door suusje, 21 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Wij hebben gisteren een echo gehad (ruim 16 weken zwanger) en het geslacht was duidelijk te herkennen.

    Succes
     
  2. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ze kunnen wel zeggen of het een jongen of meisje is bij 16 weken maar als het een meisje is of ja lijkt te zijn dan kunnen ze het nog niet met zekerheid zeggen omdat het geslacht van een jongetje kan groeien tot 22 weken... ik heb zelf bij 18 weken een echo gehad en voor 70 % kunne ze zeggen dat het een meisje is maar over 4 weken kunnen ze meer zeggen.... dus nu moet ik nog effe wachten:(
     
  3. Niet meer actief

    ik krijg 1 mei de echo, maar eigenlijk willen we het niet weten maar ik ben wel vreselijk nieuwsgierig en ben bang dat als ik het uiteindelijk niet heb gehoord dat ik spijt krijg.

    He bah at moeilijk zeg
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij krijgen dinsdag de echo!!
    En kan niet wachten, wil zoooo graag weten wat het wordt!! :D
     
  5. moesje

    moesje Nieuw lid

    19 mrt 2006
    1
    0
    0
    Wij krijgen 6 april een echo, hopelijk is dan iets te zien, ben dan 19 weken. Ben benieuwd naar de grootte van het kindje. Maandag was het namelijk pas 9 cm bij bijna 16 weken??
     
  6. Niet meer actief

    Voor mij komt het eindelijk dichterbij....

    Nog 10 dagen... dan hoop ik te weten wat het word... Ik kan niet wachten.. Spannend!!! :D

    Groetjes...
     
  7. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou ik was geweest.... en ze hebben mij niets verteld.,... want het was medisch niet noodzakelijk... :( 't was een ROT mens !
     
  8. Niet meer actief

    Ik vind het wel belachelijk dat ze het soms niet willen vertellen hoor... Ik begrijp ook wel dat het medisch niet noodzakelijk is...

    Nu maar hopen dat ze mij wel iets willen vertellen... Wil het wel graag weten zo kan ik rekening houden met bijvoorbeeld, de inrichting van de babykamer of kleertjes... Maar goed, ook niet het aller belangrijkste...

    Als ze het niet willen vertellen wacht ik wel tot de pretecho...

    We zullen zien...

    Groetjes...
     
  9. Niet meer actief

    ook raar dat ze het niet wilde vertellen,
     
  10. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou ze was raar ook.... ze deed heel lelijk... en ze vroeg waarom ik een 20 weken echo wilde...


    en ze heeft het woord mongooltje wel 10 keer gebruikt... echt gevoelloos.. !!!!
     
  11. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Bah Saraah wat rot voor je!
    Wij zijn gister geweest, het was heel erg leuk!
    Heb hele leuke foto's gekregen, staan in mijn album.
    We krijgen in elk geval.... een meisje!! :D
     
  12. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik heb gisteren op de 9maanden beurs een pretecho laten maken (zie album)
    2D want 3D leek me nog totaal niet leuk voor nu.
    Nou heeft ze tussendoor toch wat 3D gedaan, niet dat wij daar iets uit op konden maken hoor. Aan het eind vroeg ze of we geslachtsbepaling wilden.
    Ik wel maar vriendlied dus niet! ( hoe frustrerend).
    Nu lijkt mij geslachtsbepaling bij 13 weken en 3 dagen nogal vroeg, maar goed.... iemand hier ervaring mee?
     

Deel Deze Pagina