terug echo vanavond, spannend pff

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Winter, 10 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winter

Winter Actief lid

5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    hey,

vanavond heb ik terug echo!

Ik ben nu iets meer dan 14 weken en ben blij dat ik terug mag, ik heb al behoorlijk wat afgezien (overgeven na iedere maaltijd) deze week lijkt het al veel beter te gaan.

toch geeft het wel wat spanning, terug een echo te zullen zien, de twijfel blijft nog wel een beetje hé, is alles wel goed? en zo
    Wanneer zal ik opgelucht kunnen ademhalen en tegen mezelf kunnen zeggen: Ik ben echt zwanger. Ik heb nochtans echo gehad op 11 weken voor plooimeting en toen zag alles er heel goed uit.

Iemand nog zo'n gevoel?

Liefs Winter ***

2. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Hoi Winter,

En hoe was het?
    Ik herken je verhaal hoor, heb het tot 16 weken gehad.
    Daarna heb ik het hartje voor de 2e keer gehoord bij de VK (luid en duidelijk :) ) en toen begon ik langzaam aan met het genieten.
    Moet er ook bij zeggen dat ik sinds die tijd ook al een flinke buik aan het ontwikkelen ben. Dat helpt, als ik even naar beneden kijk weet ik weer dat het echt waar is :) ....

Oh ja, ik heb ook de Angelsounds gekocht dat bevestigt ook elke keer weer dat ik weer zo'n prachtig wonder in mijn buik heb zitten.
    Ik weet vast en zeker dat dat gevoel bij jou ook binnenkort zal komen, helemaal als je de baby zult gaan voelen bewegen.

Geniet!

Deel Deze Pagina