Ik ga ook een afspraak maken voor rond de 14 weken in Lommel.. ik ben ook zo nieuwschierig en kan niet wachten tot ik los kan gaan met shoppen.. voor mij is dit nog even 6 weken wachten hihi.. maar gelukkig mag ik de baby over een weekje eindelijk zien op de echo! dat zal mij weer even rustig houden... Ik denk wel dat ik als ik het bij 14 weken weet dat ik nog even wacht met het openbaar maken. (misschien lukt mij dat ook helemaal wel niet hoor)
Met de vlokkentest gaan ze chromosomen vergelijken, dus dan zien ze gelijk het geslacht, aangezien die chromosomen niet gelijk aan elkaar zijn.
Ah zo, dit wist ik niet, bedankt voor de info. Nooit ervaren. Weer een dagje dichterbij ben echt aan het aftellen. Inderdaad veel meiden op 19 juli uitgerekend zeg... het lijkt nu wel een babyboom,... op mijn werk vertelde me gisteren iemand dat ze ook zwanger is ..worden er steeds meer.. wel leuk.. misschien komt het wel omdat ik er zelf ook mee bezig ben..dan valt het meer op denk ik.
Nou meiden mijn gevoel heeft me deze x in de steek gelaten.... We krijgen gewoon een jongen. We waren echt zo erg verrast..Maar zo super leuk. Straks hebben we van beide wat, helemaal top!!!
Oja en dit is zonder twijfel een jongen! Zo zag onze echo er ook uit vandaag. We zijn precies even ver!leuk
Hahahaha echt meen je niet! Wat een afgang bij ons 99.9 % een jongen! Ik al zo proberen foto neer te zetten Hihi
Ik denk dat de verwarring komt door hetgeen je naar kijkt, ik keek eerst ook verkeerd. Dan zou je eerder een jongen denken. Maar goed het is niet voor niks dat ik het vroeg wilde weten zodat ik voor een zekerheid met 20 weken nog een keer kan kijken en met 28 weken! Maar ik twijfelde ook zelf hoor. Ze gaf alleen halverwege al aan, nog voor we er samen naar keken dat ze het al gezien had, dus daarna was voor haar nog een extra check voor zekerheid. Ik ga er maar vanuit dat het klopt wat ze zegt hihi. En zo niet dan komen we er met 20 weken wel achter . Maar leuk dat we even ver zijn! Gaat alles goed bij jou? En ook al een dochter uit 2010 zie ik, hier uit november 2010
Aha bedankt zo is het een stuk duidelijker! En indd fijn dat we als het goed is nog een paar x bevestiging krijgen! Ik wacht nog heel ff met blauw shoppen tot de 20 weken echo.. Ik was totaal in shock toen beeb zn beentjes open deed! Ik riep meteen ooooh het is een jongen.... Zo echt weer een meid gedacht. Nu ff omschakelen maar zo ontzettend leuk. Ik voel me prima nu, tot de10 weken misselijk geweest nu alleen nog wat moe. En hoe voel jij je? Leuk ook al een dochter, die van mij is van mei 2010, leuke leeftijd nu vind ik.
Sasjuh: ik denk ook een meisje! (maar ik ben niet zo heel zeker meer momenteel na alle echo's die ik net overal bekeken heb ) Ben heel benieuwd! Was het leuk? Lieve vrouw is het hè! Haha zie je er dan wel een meisje in met uitleg? blijf er zelf ook heel onzeker over namelijk.. Maar vind jouw echo ook wel echt een jongetje, zonder streepjes!Ik had lichte voorkeur voor meisje maar jongen had ik ook erg leuk gevonden alhoewel ik daar inderdaad ook wel even aan had moeten wennen, gewoon omdat ik het niet ken. Fijn dat je je nu weer goed voelt! Jouw meisje is iets ouder dus, ik geniet er ook zo van momenteel. Heerlijk dat geklets, lekker ondernemend etc. Hier verder eigenlijk ook alles goed! Weinig kwaaltjes gehad gelukkig.
Gek hoor, ik had precies zo'n echo ook met 3 streepjes en bij mij is het een jongen, daarna trouwens nogmaals bevestigd de echo met streepjes had ik ook met 15 weken en 4 dagen ik zou echt zeggen een jongen als ik alleen naar deze foto kijk, de streepjes vind ik best lang namelijk! 3 streepjes zie je vaak ook bij ern jongen. Ik zou nog een echo afwachten!
Chanel ik vond t tijdens de echo overduidelijk een meisje. De echoscopiste zette t beeld stil en toen riep ik meteen dat het een meisje was. Zij was er ook 100% zeker van en ik eigenlijk ook.
ik denk ook een meiske hoor sasjuh...had 2 van zulke echo's lang gelee haha wat leuk meiden die echo's! Ik dacht echt een jongen te zien op die ene echo balletjes..whaha zo zie je maar weer verstand heb ik er niet van..sorry schaapje haha.. ingie jouw echo is erg duidelijk leuk! lijkt of dat er de laatste tijd meer meiden gedragen worden dan jongens?? of lijkt dit maar zo? ik moet nog 2 weken wachten ..sjucht..
Heel spannend allemaal. Eerst wou ik super graag het geslacht weten. Maar toen ik hoorde dat alles op de echo er goed uit zag, dacht ik; dat is het belangrijkste wat maakt het uit wat het word. Natuurlijk is het wel makkelijk om te weten voor de inkopen die je moet doen
Als je de foto s van sasjuh83 en ingie1983 vergelijkt zie je toch duidelijk een verschil tussen en jongen of meisje toch?Ik ben benieuwd wij hebben a.s woensdag een geslachtsbepaling,spannend!kijken of ze het kunnen zien