Ik vind jou echo ook duidelijk een meisje!! Mijn echo's waren duidelijk anders en kreeg twee jongens!
hoi meiden, wat zo'n leuke dag had moeten zijn is verandert in een hel, vanmorgen geslachts echo en bleek het hartje niet meer te kloppen, kindje is recent overleden, moet vanmiddag naar het ziekenhuis........heb geen woorden meer..........
dank jullie..om 4 uur moet ik naar de gyn..pfff..heel zwaar allemaal maar we trekken ons erdoorheen..
Ooh wat verschrikkelijk meid!! daar zijn echt geen woorden voor! Pffff ik leef met je mee.. ik kan me gewoon niet voorstellen hoe jullie je nu voelen. Ik ben 5 dagen verder als jij was en hebben woensdag de echo.. wat een klap is dat! je kijkt er zo naar uit en dan krijg je zulk slecht nieuws! Sterkte meid1
hoi, ik moet maandag naar het ziekenhuis en dan wordt ik ingeleid, curretage is niet mogelijk vanwege de grootte van het kindje dat zou te risicovol zijn. Ja ik ben sterk maar achter die sterkte zit een heel verdrietig hart en het zal een tijd duren, ik neem de tijd het te verwerken. bedankt
Ik dacht even nieuwsgierig Aagje te spelen.. Maar dit bericht had ik niet verwacht. Wat vreselijk.. heel veel sterkte!!
Jeetje meid, wat ontzettend verdrietig! Had dit helemaal niet verwacht toen ik begon met het lezen van dit topic. Heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte voor maandag en het verwerken van jullie verlies!
Toeter, heel veel sterkte! Vind het echt verschikkelijk voor jullie! Wat een leuke ervaring had moeten zijn, eindigd nu in een drama, heel veel sterkte!! Toch wil ik onze echo nog wel plaatsen Wij hebben gister de echo gehad, overduidelijk toch!