help bloed verlies tijdens gemeenschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Laprecious, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laprecious

Laprecious Actief lid

6 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik ben precies vandaag 5 weken zwanger
    Ik maak me ontzettend zorgen hierover..
    Ik dacht dat er niks kon gebeuren als je gemeenschap had.
    Maar sinds gisteren nacht had ik gemeenschap met me man waardoor ik opeens bloedde. De bloed was helder rood. Het was niet heel veel..
    Ik schrok ontzettend hiervan.. Daarna werd het licht rose en nu is het bijna helemaal weg.. Wie heeft dit ook weleens gehad.
    Ben zo bang voor een miskraam..

2. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Hier ook met 6 weken gehad. Helderrood, maar werd snel minder zoals jij ook omschrijft.
    Is een gesprongen bloedvaatje, contactbloeding zoals ze het zo mooi noemen ;)

Zolang je geen erge buikkrampen krijgt of bloedverlies wat erger wordt, is er niks aan de hand..

3. Laprecious

Laprecious Actief lid

6 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dankje wel claudia.. Ja was ontzettend geschrokken joh..

4. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Hier ook gehad, zelfs als wat jij omschrijft, maar gister bij hap toch echt kloppend hartje gezien! :)

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Door de zwangerschap is je vagina beter doorbloedt. Je adertjes liggen meer aan de oppervlakte waardoor je bij gemeenschap, of inwendig onderzoek een adertje kapot kan maken waardoor je bloedt. Zolang je inderdaad geen kramp krijgt en het bloeden minimaal is of ook snel stopt is er niets aan de hand. Als je twijfelt gewoon VK bellen. De zal je waarschijnlijk meteen vragen of je gemeenschap gehad hebt ;)

6. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik toen ook vaak, heb toen de vk hebelt en zij vroeg of ik seks had gehad of dat ik op de fiets was geweest.
    Omdat alles nu zo doorbloed is kan er makkelijk een adertje springen zei ze.
    is volgens kij vrij normaal

7. Laprecious

Laprecious Actief lid

6 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje wel dames.. Ben wat gerustgesteld. Had de vk ook al gebeld en die vertelde precies wat jullie nu zeggen.
    Maar hiervoor had ik iemand anders aan de telefoon die me een beetje toch liet stressen..
    Tnnx omdat jullie ervaring met me willen delen.. Superlieeefff

Deel Deze Pagina