12 weken echo + uitslag combinatietest: Spannend!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door merry78, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Hallo allemaal,

Ik moet het gewoon even van me afschrijven.... Vanmiddag heb ik de 12 weken echo en krijg ik de uitslag van de combinatietest. En ik moet eerlijk bekennen dat ik het best spannend vind. Ben toch een beetje bang voor een slechte uitslag van de combinatietest of dat er iets mis is met de baby....
    Mijn man vindt mij een doemdenker en ziet het zelf helemaal positief. Misschien dat het de hormonen zijn, want normaal gesproken ben ik behoorlijk nuchter. Hebben jullie dat ook?

Groetjes,
    Merry

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    In veel dingen ben ik ook best nuchter (al kan ik ook wel redeneren als: "Van het slechtste uitgaan dan valt het altijd mee ;) ) maar als het dan om je eigen kindje gaat ben je al snel angstig of alles wel goed zit. Volgensmij is een beetje gezonde spanning juist normaler dan geen spanning. Net zo goed straks weer even bij de 20 weken echo. Succes vanmiddag!

3. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik snap je helemaal; wij zitten volgende week in hetzelfde schuitje!!! Maar mijn hubbie zei net nog heel lief tegen me dat hij er alle vertrouwen in had dat het goed zou komen, dus dat is wel prettig om te horen.... Ik duim voor jou, duim je volgende week voor mij? ;)

4. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik snap je helemaal hoor. Had hem de dag na kerst en de nacht daarvoor heel de nacht liggen draaien.
    Heel veel succes met je echo en ik duim voor een mooie uitslag.

5. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Merry; weet je al meer? Ben wel benieuwd...

6. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Dank jullie allemaal voor jullie lieve berichtjes!
    Gisteren de echo gehad en wat is het leuk om je baby te zien bewegen en te zien huppen!
    Alles zag er heel goed uit en gelukkig was de uitslag van de combinatietest ook helemaal goed! Dus natuurlijk heel erg opgelucht en de rest van de avond met een big smile rondgelopen. En natuurlijk allerlei mensen verteld!
    Gisterochtend was is echt zenuwachtig en toen ik tegen de middag was werd ik eigenlijk wel rustig. En nu heb ik het gevoel dat ik eindelijk kan genieten!
    @ Kabouter Klus, heel veel succes volgende week! En probeer er van te genieten.

Deel Deze Pagina