Onderzoek naar 4de miskraam

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door metans, 27 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Volgende week vrijdag onderzoek bij de gyn, omdat ik nu 4 miskramen achter de rug heb, vind het doodeng omdat ik zo bang ben om te horen dat het aan mij zal kunnen liggen ... iemand ook zulke onderzoeken meegemaakt?

2. Misslukt

Misslukt Niet meer actief

Ik heb er geen ervaring mee, maar wou je even succes en stetkte wensen....das best piittig en verdrietig wat je doormaakte...we zouden na 3 miskramen ook onderzoeken krijgen maar toen kwam er snel een gezonde zwangerschap achterna....dat wens ik jou ook

metans vindt dit leuk.
  3. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    D
    Dankjewel dat is lief van je! Het is inderdaad heel verdrietig, vooral omdat ik het gevoel soms krijg dat mensen mij niet begrijpen wat ik doormaak maargoed we blijven positief!

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Niet meegemaakt wel van dichtbij.
    Vaak word er een schildklierprobleem gevonden bij moeder of een b12 tekort.
    Heel veel sterkte gewenst.

5. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.182
    1.984
    113
    Ik heb de onderzoeken ook gehad. In veel gevallen vinden ze niks. Maar soms toch wel. Ze kunnen chromosomen onderzoek doen. En onderzoek naar schildklier, stollingsafwijkingen en nog wat andere zaken.
    Bij mij kwam er een schildklierprobleem naar voren waarvoor ik nu medicijnen gebruik. Veel succes! ik hoop voor je dat het jullie weer een stap dichterbij een succesvolle zwangerschap brengt!

6. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.472
    113
    Vrouw
    Laat inderdaad je vitamine b12 gehalte controleren

7. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hier allerlei bloedonderzoeken gehad en chromosoomonderzoek. Hieruit kwam niets afwijkends en ook echo’s zagen er goed uit. Vaak komt er niets uit maar kan nooit kwaad om het te checken natuurlijk.

Hier ging de 4e zwangerschap wel goed gelukkig.

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb ook onderzoeken gehad na 3 miskramen en een kijk operatie maar er is niks uitgekomen.

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Zie mijn onderschrift..

10. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Sterkte!! Hier ook onderzoeken gehad (chromosoom, stolling, schildklier en vitamine) en bij mij kwam er een stollingsafwijking uit. Daar medicatie voor gekregen en een goeie zwangerschap! De onderzoeken waren alleen bloedprikken en afwachten. Inwendig onderzoek had ik al gehad i.v.m. uitblijven zwangerschap in eerste instantie.

Deel Deze Pagina