Hallo! wij hebben bij de echo op 19 en 24 weken te horen gekregen dat we een MEISJE zouden krijgen! Het kindje lag wel met de rug naar ons toe en beentjes zedig over elkaar, maar je zag wel 2 lippen Maar bij onze pretecho's op 16 en 21 weken zei de echoscopiste dat het balzakjes waren, al hebben we geen peimeltje gezien omdat het kleintje weer met zijn rugje naar ons toelag! Daarom mijn vraag: wie heeft er een duidelijke gelsachtsecho van op ongeveer 24 weken en wil deze hier posten zodat ik kan vergelijken met wat wij gezien hebben? alvast erg bedankt!
geen duidelijke foto, maar hier zagen we 3 streepjes met 23 weken: meisje! met 30 weken zagen we pas voor het eerst een piemel (op mijn 5e echo), en we hebben een jongen gekregen! ik zou een 3d echo laten maken, weet je het zeker.
We hebben elke keer al een 3D echo, maar het beebje draait zich altijd op zijn zij met de poep naar ons toe, dus zien we enkel een paar mooie billetjes
Met 18 weken hebben wij alleen schaamlippen gezien en gisteren (23 weken) hebben we ook niets anders gezien dan schaamlippen.. Een meisje zeid e gyn tegen ons.. Dus w zijn overtuigd dat het een meisje is.. Maar als er echt niets tussen zat dan is het wel een meisje hoor. Normaal moet je wel heel duidelijk een piemeltje zien.. Ik heb gisteren wel een echofoto van het geslacht gekregen, maar kan het niet op laptop zetten.. Kijk is op de onderstaande link, daar kun je heel veel echofotos van meisjes geslacht zien. Post your GIRL nub ultrasounds once confirmed - In-Gender.com
@Nazli21, dat hoeft dus niet!! hier zagen we ook echt geen piemel en we hebben toch een jongen gekregen!!! @Japs, Ties zijn balletjes waren toen nog niet ingedaald, en zijn balzak is niet rond maar driehoekig. omdat hij zijn benen bijna tegen elkaar had ontstonden er tijdens de echo plooitjes in zijn balzak waardoor we 3 strepen in de vorm van een pijltje zagen. dan denk je idd al snel een meisje
Hoi, Ik heb wel een duidelijke foto van een meisje. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik hier een foto kan plaatsen.
Om een foto te plaatsen: reageren stukje tekst typen meer opties paperclipje bovenaan foto zoeken in bestand en toevoegen reageren
Dit is de echo met 24 weken, zwanger van een meisje. tot 3 keer toe met 17 weken, 20 weken en 24 weken Bekijk bijlage 91505
met 30 weken. toen kreeg de echoscopiste met heel veel moeite het piemeltje in beeld. deze was zo duidelijk, dat kon niet missen.
Mooie echo van een meid! en tuurlijk mogen de echo's van jongens hier ook bij! Er zullen vast nog mama's to be meelezen die nieuwsgierig zijn
Hoi! Hier ons meisje op de foto (20 weken). Je kijkt van onder op haar billetjes en dan zie je vooral geen piemeltje tussen de beentjes aan de rechterkant . Groetjes, Kiki
En hier het geslacht van onze kleine MEID ... je ziet de schaamlipjes links in het midden __________________