vrijdag de eerste echo gehad, volgens berekeningen waren we toen 7 weken en 5 dagen zwanger. op de echo was een mooi vruchtzakje te zien en een kloppend hartje maar de verloskundige kon het vruchtje niet zien ;-( moet ik me zorgen maken? we hadden eigenlijk een intake morgen maar deze is verzet voor na de volgende echo en die is 24 feb. wat zou er aan de hand zijn? of maak ik me zorgen om niks??
Zonder vruchtje is er geen kloppend hartje. Of je moet zwanger zijn van alleen een hartje, maar dat is onmogelijk
O hihi hier moest ik even om lachen! Maar ik snap natuurlijk dat dit je enorm onzeker moet maken. Ben het alleen wel eens met wat voor mij ook al gezegd is: je kunt geen hartje zien kloppen zonder een vruchtje.. Heeft je verloskundige verder niets gezegd? Lijkt mij toch dat zij wel iets zegt als het er goed of niet goed uitziet?
nou idd ze zei dus dat ze het vruchtje niet goed kon zien. dus misschien was het te goed ingenesteld in de baarmoederwand. op dat moment zag ik vooral een knipperlichtje dus was daar mee bezig maar achteraf denk ik echt huh???? hoe meer ik er over na denk hoe onzekerder is ben geworden.
Oooohh ...niet GOED kon zien.... dan ben je het woordje GOED vergeten in je eerste vraag, want daar zei je dat ze het vruchtje niet kon zien .... Maar waarschijnlijk bedoelde ze gewoon dat ze het vruchtje niet goed kon opmeten (om een termijn vast te stellen) en proberen ze het over een kleine 2 weken weer! Niet zorgen maken .... het hartje klopt, dus dat is al heel goed nieuws!