Net n controle gehad bij de verlos ( op 10 +5 goede termijn) ze kon t hartje niet vinden ( ikzelf altijd direct met angelsound) dus maakte ze even een echo . Frummel sprong alle kanten op en lag amper stil. Nou vroeg ik hoe ik dir echo moest bekijken t ziet et zo raar uit, maar dat kon ze niet zeggen ze is geen echoscopiste... Ik vind beeb er vreem bij liggen. Hoe moet ik die echo zien? Ben er onzeker door:
Ik vind het geen rare echo hoor! Zoals ik het zie ligt het kindje op zijn/ haar buik met het kontje in de lucht en zie je alleen de bovenbeentjes, omdat hij/ zij de onderbeentjes omhoog heeft geslagen (naar de billetjes toe). Wat kun je jezelf toch ongerust maken soms, hé?!
Ik zag m in eerste instantie andersom dus op zn rug,handjes bij de knieën.en hoofdje uhmm opzij gedraaid?
Op de foto ligt de baby op zijn kop. Hoofd beneden, rug (ruggengraat is dat witte lijntje) links tot aan de billen dan 2 beentjes boven in gevouwen en klaar om te springen
Hahaha mama Chantal ws keek ik er eerst ook zo naar en vond t maar n rare houding hihihi.. Lovewinnie hihi klaar voor de start!!
Haha! Sorry dat ik moet lachen om je bezorgdheid, maar het is inderdaad GEEN rare echo. Het is juist een mooie echo. Kindje ligt niet op zijn/haar buikje, het is maar net vanaf welke kant je het echoapparaat op je buik hebt gehad. Maar vanuit deze hoek lijkt het inderdaad alsof het een buikligging is. Het is een mooie echo van een kindje wat net een beweging gemaakt heeft en waarschijnlijk gewoon "wakker"was. Zelf heb ik er ook zo eentje, waarin beebje zich net "overstrekt". Heb me toen ook zo'n zorgen gemaakt en me afgevraagd of hij niet een aangeboren dwarslaesie had ( ja echt, hahah)... maar alles is gewoon in orde!
Hoofdje links, "buikligging", beentjes daar heel raar onder zijn buik getrokken. Zie je? Rare ligging toch? Is net in een beweging gefotografeerd, en vanuit een rare hoek. En met mijn beebje is niets aan de hand!
Ben weer gerustgesteld is idd ook een bijzondere houding ja! Zeg wat ga jij snel qua weken joh! Je vliegt er doorheen.. Verder alles goed? Las n opmerking van je in een ander topic