Geslacht echo... Klopt het ?!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Nikske89, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,,

Mijn VK heeft me een beetje bang gemaakt, ze zei dat op 17-weken echo's vaak het geslacht nog fout gezien word. Nou hebben ze mij bij 17 weken en 1 dag vertreld dat we een zoon verwachten...

Nu ben ik meteen gaan boy-shoppen na de echo. Maar......
    Bestaat over deze echo twijfel? (hij is wel wat onduidelijk, omdat dit een foto is gemaakt vanaf het TV-scherm)

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Had je al antwoord gegeven bij de april mama's
    Maar je hoeft je echt geen zorgen te maken;)
    Is duidelijk een jongen hoor.
    En wij wisten het zeker met 13 weken en 6 dagen, kreeg ook van die verhalen te horen dat het niet klopte.
    Nou het is echt echt een jongen haha.

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    BIj mij hebben de echo's er niet naast gezeten ,maar het geslacht was toen bij beiden w l pas na 20 weken bepaald, maar ik ken ook verhalen waarbij de geslachtsecho na 20 weken ook niet juist was (jongen ipv meisje!)

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dit is duidelijk een jongen.
    met 16 weken wisten wij dat we een meisje zouden krijgen en bij jou is echt duidelijk een plassertje te zien.

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    2 meiden die dus overtuigd zijn :) Gelukkig, dat stelt me alweer een beetje gerust!

Wie nog meer ?!?!

6. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik krijg volgende week een geslachtsecho maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik er nog vertrouwen in heb hoor ;).
    Tien jaar geleden toen ik in verwachting was van mijn zoon kreeg ik met 16 weken een auto ongeluk, ben daardoor streng onder controle geweest van het zk. Meerdere echo's gehad verspreid over de resterende zwangerschap en ook door drie verschillende gyn gemaakt. allemaal overtuigd het wordt een meid. Ik lekker shoppen jurkjes etc.... Helemaal vertrouwen erin een meisjes naam bedacht.
    Je voelt hem denk ik al bij de geboorte werd er gezegd een jongen! Nou ik had geen jongens naam en geen jongens kleren hahah. Ik riep nog dat kan niet!! Nu heeft hij genderdysforie, blijf me altijd afvragen of moeder natuur er geen loopje mee heeft genomen.

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Owww wat erg :$ Dat zal wel even schrikken zijn geweest na de bevalling...

Daar zit je dan met al je rose jurkjes!

Ik kan niet wachten tot de 20 weken echo... Hopenlijk zien we dan toch nog eventjes heel duidelijk dat het een jongetje word!

Ik vond deze echo al duidelijk, maar als ik die verhalen zo hoor ga ik ik maar even stoppen met blauw shoppen :p

-----

Nog meer reacties op mijn echo!?

8. Chai

Chai Niet meer actief

Ik zie toch duidelijk een pieletje hoor ;)..

9. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    He Nikske

Wat vervelend dat ze je aan het twijfelen heeft gebracht zeg!
    Om eerlijk te zijn ben ik niet zo'n held in echo's kijken maar ik zie hier toch duidelijk een piemeltje omhoog steken. :D
    Bij mijn echo vanmorgen zag ik ook duidelijk 2 schaamlipjes, lijkt me sterk dat het bij jou nog een meisje zou kunnen zijn ;)

Laat je niet te zeer van de wijs brengen meid... je krijgt een klein lief kereltje :D:D

10. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Meid, je moet je geen zorgen maken hoor, nergens voor nodig! Dit is overduidelijk een jongen:D

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik word er steeds geruster op :D Dankjulliewel meiden !!!!

12. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Zeker weten een jongen! Zo zagen mijn echo's er namelijk ook uit en bij mij is het ook met 17 weken vastgesteld! Als je even googled op echo geslacht meisje zie je dat dat er echt heel anders uit ziet!!!

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zeker een jongentje, is duidelijk een piemeltje!

14. Raw

Raw Niet meer actief

Echt een jongetje hoor! Van harte gefeliciteerd!!

15. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ook ik ben het met de dames eens; Jullie krijgen toch echt een zoon:D

16. angel2004

angel2004 Lid

7 jun 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij ons lagen ze bij de 2de poging van de 20 weken echo beide met de beentje helemaal open
    de echoscopist zei er is geen twijfel mogelijk

heb al wel kleding gekocht maar voor de zekerheid ook wel 2 meisjes en 2 jongens namen
    je weet maar nooit, maar soms zien ze het gewoon ook echt goed

17. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Ik denk toch ook duidelijk een jochie!
    Wij hebben laatst ook een geslachtsbepaling laten doen, omdat de nieuwschierigheid erg groot was, en bij ons werd een meisje gezegt! Ben nu ook erg bang, dat ze het verkeerd heeft gezien en al mijn jurkjes en rokjes voor niets heb geshopt ;)
    Maar goed, dat dacht ik vorige keer bij mn zoon ook, en dat is toch echt altijd een jongentje gebleven haha!

Geniet van jullie aankomende boy en lekker blauw shoppen!

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Absoluut een jongen hoor zover ik het kan zien! :)
    Ik moest afgelopen week weer voor controle bij de vk en hoopte heel stiekem dat ze ook mischien kon zien wat het werd. Maar helaas. Zal toch nog 3 weekjes moeten wachten.
    Ze vertelde me dus ook dat het onmogelijk is om het geslacht onder de 18 weken te zien. Nou volgens mij is dat dus niet overal zo. Het is wel zo dat gynacologen 'beter' aparatuur hebben om zoiets wellicht te kunnen zien denk ik.

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Dit is overduidelijk een jongen 8)

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meiden jullie hebben me helemaal blij gemaakt :D Hihi,, heb vandaag maar weer lekker jongensspulletjes gekocht :D

Super bedankt!!!

Deel Deze Pagina