Heey aanstaande moeders (en vaders natuurlijk ) Was jullie voorgevoel over het geslacht juist? En zo niet, hoe hebben jullie dat opgepakt daarna? Ik ben evenals mijn vriend best zenuwachtig voor de 20 weken echo, dus jullie helpen ons hier echt mee! -liefs-
Ik zie dat je nog wel even moet wachten tot je de echo hebt. Wij hebben hem morgen en kan je wel vertellen dat ik nog nooit zo zenuwachtig geweest ben!!! In eerste instantie omdat je natuurlijk niet weet of alles goed is en misschien wel een beetje bang bent dat er iets niet goed is, maar aan de andere kant zijn we ook zo nieuwsgierig naar het geslacht! We denken allebei een jongetje! Wat denken jullie te krijgen?
Mijne zat helemaal fout! Ik dacht we krijgen een meid en mijn man ook. Niks bleek minder waar, met 14 en 17 weken bevestigd het word een jongen!! Maar we zijn heeeeeeel gelukkig ermee
bij de eerste: mijn vriend had het goed en ik zat er helemaal naast. dacht of nou ja beter gezegd..was erven overtuigd dat we een meisje kregen maar met 16 weken zagen we toch erg duidelijk een piemeltje. ik had nog niks meisjesachtigs gekocht dus hoefde ook nisk te ruilen maar ik moest wel even wennen aan het idee dat het een jongetje was i.p.v een meisje. nu kan ik me ech tgeen leven voorstellen zonder mn jongetje! het is een heeerlijk zachtaardig vrolijk en makkelijk ventje. bij deze zwangerschap: mijn vriend zegt een jongen maar begint ene beetje te twijfelen ikz eg een jongen mijn zus zegt een jongen wat het echt is weten we nog niet.
bijtjuh: Ik en mijn vriend zijn er heilig van overtuigd dat het een meisje is. Kan me voorstellen dat je super zenuwachtig ben! Hoop dat jullie gevoel juist is! elif: oew dat was vast wel even wennen! Gelukkig zijn jullie nu heel blij met jullie mannetje! caruli: dat lijkt me echt superleuk! hoop dat je het bij mij ook goed hebt!
Bij Keano dacht ik echt een jongen en dat bleek dan ook bij 14weken en steeds bevestigd. We waren dolgelukkig want we wilden heeeeel graag een jongentje. Zijn bijna allemaal meisjes in de familie. Nu dacht ik een meisje en mijn man had totaal geen gedacht ervan. Maar ergens bleef de jongensnaam die we hadden wel meer in mijn gedachten dan de meisjesnaam. Het bleek dan ook echt wel een jongetje te zijn. we zijn beiden weer suuuuuper gelukkig... we zijn meer jongensgericht. Vraag me niet waarom... Dus ons gevoel klopte 1 keer volledig en 1 keer half en half... Laat iets weten als je meer weet, he. Is altijd enorm spannend!!!!
Ik laat nog wel even weten of ons gevoel juist was.. Bij ons zeggen ze ook allemaal iets anders! de helft denkt blauw en de andere helft roze.. dus ik vind het echt reuze spannend. Als we het morgen weten houden we voor onze familie en vrienden de mond mooi dicht, die mogen wachten tot de geboort
Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was dacht ik een jongetje te krijgen en het klopte! Voor de 20 wkn echo ben ik nerveus geweest maar meer omdat ik hoopte dat alles goed was.
Yep, wij dachten allebei een jongen en we hebben inmiddels een zoon. Nu denken we allebei een meisje... Nog even afwachten en we weten het
zowel ik als me vriend hadden het vanaf het begin af aan goed kwa gevoel van het geslacht. me vriend wist het gewoon echt zeker en die wou de babykamer al roze gaan maken voordat we zeker wisten of het indd een meisje zou zijn haha ik hielt heel goed in me achterhoofd dat me gevoel het ook verkeerd kon hebben en het net zo goed een jongetje zou kunnen zijn maar wel altijd gedacht dat het een meisje zou worden
Ik had 't geslacht goed, m'n vriend had 't fout.. Dacht tijdens de 20 weken echo z'n vermoeden bevestigd te zien, maar beide echoscopisten bevestigden mijn vermoeden . Hij heeft wel zeker een week echt moeten wennen, maar is er nu echt super blij mee! Mja, hij heeft 't geslacht bepaald, ik niet
Haha ja ik kan altijd nog me vriend de schuld geven als het geen meisje blijkt te zijn haha Jongen is ook welkom hoor
Ik was er heilig van overtuigd dat we een jongentje zouden krijgen, mijn man wist zeker dat het een meisje was. En idd....het was een meisje. Ik zat er dus naast. Net als dat ik zeker wist dat ik overtijd zou gaan lopen....mijn dochter is geboren met 39+5.
3 keer was ik heel zeker van voorgevoel en klopte het ook 4e keer twijfelde ik, maar had toch meer idee van jongetje.. en blijkt meisje te zijn
hier had vriendlief sterk het gevoel dat het een meid werd.. ik had dat gevoel ook! maar hoopte op een jongen.. waarom weet ik niet, ben nu helemaal gelukkig met mn meisje
Bij de 1e hadden we het beiden goed. Vooral ik was 100% overtuigd van jongen. Bij de 2e twijfelde ik erg, maar dacht later toch dat het weer een jongen zou worden. (mijn vriend had geen idee) Maar dit keer had ik ongelijk.
Dit keer was ik ervan overtuigd dat het een meisje was, zeker omdat mijn zwangerschap nu zo anders is als de eerste keer. Ik weet het, het zegt niets, maar ik had wel mooi gelijk .
Bij de eerste hadden we het allebei juist..het werd een jongen. En dit keer had alleen mijn man fout, hij dacht een jongen, maar het is een meisje.. IK had gelijk..