intake vij vk wat te doen met de urine?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mabidami, 8 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hallo,
    ik heb 28 juli de intake bij de verloskundige. nou moet ik ochtendurine meenemen en mn verzekeringspas. maar ik heb een afspraak om 10 voor half 5. moet ik als ik in het potje heb geplast smorgens het in de koelkast zetten of gewoon op tafel neerzetten?
    dacht er later over na en denk ach misschien kan ik het hier wel vragen hoef ik niet weer te bellen naar de vk. kreeg haar al moeilijk aan de lijn.
    alvast bedankt allemaal.
    dikke kus muppie

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    tegen mij is gezegt dat je het minimaal 3 uur kan bewaren urine dus mischien smiddags in potje plassen mja anders gewoon ff bellen en nerna in de koelkast zetten.

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Als je ochtendurine moet meenemen, moet je het inderdaad in de ijskast zetten.
    Je kunt er een zakje om heen doen

4. Luanti

Luanti Actief lid

21 jan 2008
    154
    0
    0
    Ik heb gisteren m'n intake afspraak gemaakt bij de verloskundige en moet dus ook urine en het pasje van de zorgverzekering meenemen. Alleen ik heb speciaal gevraagd of het ochtendurine diende te zijn, maar dat was niet nodig.

Misschien dat je dit nog even na kunt vragen... wellicht is het niet nodig om je ochtendurine op te vangen en het de hele dag te bewaren, en mag je de urine van 's middags meenemen.

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb eingelijk nog geen 1 keer urine mee hoeven te nemen

6. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Urine kun je afgedekt bewaren in de koelkast.

Deel Deze Pagina