geslacht geheim gehouden of verteld

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

verteld of geheim gehouden

1. verteld

2. geheim gehouden

3. select aantal mensen verteld

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

mijn man wou het ook graag weten
    Onze dochter van 4 was bij de pretecho
    en ja dan weet zo iedereen het.

de ouders hebben we het wel verteld met slagroomsoesjes en blauwe muisjes.
    ze geloofde het nog niet helemaalt toen de dvd laten zien.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb neergezet geheim gehouden. Maar dit klopt niet omdat ook wij niet wilden weten wat t werd.. :oops:

3. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    wij hebben het geheim gehouden toen we het wisten, was ons geheimpje.
    Soms was het wel moeilijk , maar het is de moeite waard geweest. Tijdens de zwangerschap komt iedereen je vertellen wat ze denken dat het wordt, ik vond dat leuk.

4. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Wij verwachten ook een jongetje!
    Bij de echo van 20 weken kon je er gewoon niet naast kijken... haha :)
    eerst wilden we het geheim houden voor de mensen, maar blijkbaar straalden we het een beetje uit... iedereen dacht bijna dat we een jongen gingen krijgen! Toen hadden we zoiets van: ja, ze weten het toch allemaal zo goed. Kunnen we het niet beter gewoon zeggen?
    Dus toen hebben we maar gewoon iedereen ingelicht.
    Maar als je het geslacht zegt, dan komt meestal de vraag: en een naam? Heb je die al?
    Ja, we gaan ècht alles prijs geven hoor! NOT ;)
    Het word een speciale naam met een Z, zeggen we dan...
    Laat ze maar raden. Wij weten wel beter! haha :)

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zal het maandag invullen, de poll. Want dan hebben we de 20 weken echo en we willen het graag weten, maar het blijft (als het natuurlijk lukt) wel ons geheimpje.

Groetjes, Eva.

6. Ayvida

Ayvida Actief lid

28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    Bij alledrie de zwangerschappen wisten we het van tevoren, en hebben we het aan iedereen verteld wie het wilde weten. Wij zijn niet zo van de tradities.. en ons maakte het niet uit. We hebben het gewoon verteld, niets speciaals. Bijzonder handig.. aangezien iedereen weet dat we weer een dochter krijgen, hangt de babykledingkast al helemaal vol met meidenkleding, aangezien we veel kleine babymeisjes in de vrienden- en kennissenkring hebben :D

7. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb geen antwoord aangegeven. Wij wilden het wel weten maar bij de 20-weken echo liet meneer/mevrouw het geslacht niet zien. De bovenbeentjes tegen elkaar aan en de billetjes iets naar achter. We weten dus niet wat het wordt en zullen het wel zien. Als we het wel hadden geweten hadden we het waarschijnlijk geheim gehouden. Alhoewel dit best moeilijk zou zijn geweest omdat je toch gericht kleertjes e.d. gaat kopen. Nu is alles neutraal wat er in de kast hangt.

8. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Wij hebben het alleen aan mijn ouders en zus verteld. Ik wilde het nl wel delen en mijn man niet. Op werk en voor vrienden hebben we gezegd dat we het geslacht niet weten-> geen zin in gevis en op mijn woorden moeten letten.
    Onbekenden in winkels enzo zal me worst wezen. Dus daar vertel ik het ook in geuren en kleuern. Zoals iemand al schreef: vage bekenden en onbekenden zal het toch worst wezen.
    Wel leuk om op die manier alvast een voorproefje te krijgen op hoe mensen zullen reageren op het geslacht!

9. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    wij hebben t nog steeds geheim gehouden..
    en ik vind t erg leuk! iedereen zegt dat we een meid krijgen.. hihi en dan kijken wij elkaar aan, en denken allebei tzelfde!
    hihi erg speciaal!

10. augustus

augustus Niet meer actief

als we het weten, mag de hele wereld het weten...

11. wondertje nr 3

wondertje nr 3 Actief lid

24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Mijn vriend en ik wilde het absoluut ook voor onszelf houden

Maar ben je raad het al

Ken het niet voor me houden (oeps) haha

Groetjes

12. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Wij waren van plan om het voor onszelf te houden maar toen we de echo foto's hadden doorgestuurd en daarna nog eens goed bekeken bleek het wel erg duidelijke foto's te zijn :) :)
    Nu mag iedereen die het wil weten het weten hoor, kunnen het toch niet meer verbergen ;)

En achteraf gezien had ik het denk ik ook niet vol gehouden hoor :D

13. Wij weten het en verder niemand.
    Ik vind het wel erg moeilijk om voor me te houden. Vanaf het begin van de zwangerschap zeg ik al hij als ik het over mijn kindje heb, nu weten de mensen dat wij het weten en als ik dan hij zeg kijkt iedereen mij vragend aan!
    50% kans zeg ik dan altijd. Gelukkig heb ik meteen gezegd dat als we het zouden weten ik hij zou blijven zeggen.
    We hebben ook een pool lopen en af en toe zeggen we wel....sommige mensen hebben al punten behaald.
    Maar het blijft ons geheimpje!

Deel Deze Pagina