Helaas beginnen met 4 weken mijn broeken al niet lekker te zitten. Nu heb ik vannacht gegoold naar zwangerschapskleding en kom ik alleen op dure broeken uit. Heb er 1 besteld bij de h en m maar verder niets. Ik heb kleding maar 46 dus niet echt een gangbare maat. Iemand tips waar je niet zo dure broeken kan kopen?
Ik heb ook maat 46 en pas in de broeken van de prenatal. Ook een broek van miss etam zat goed. Die broeken waren volgens mij 30 of 40 euro. De H&M heb ik nooit geprobeerd.
Ik had ook een broek bij de H&M besteld maar die was echt veel te klein terwijl ik wel de goede maat had besteld. Ik heb 1 broek bij de Prenatal gekocht voor 50 (als investering voor de hele zwangerschap) en verder leen ik broeken van vrouwen in mijn omgeving die dezelfde maat hebben en de broeken zelf niet nodig hebben op dit moment. Maar dat is natuurlijk lastig als wellicht nog niemand weet dat je zwanger bent.
Ik zou niet via mp kopen omdat mij het iig n raar gevoel lijkt om bij iemand anders te gaan passen Ik heb ook maat 46 en ik heb bij de c&a fijne broeken gehaald van 30 euro ps. Voordeel van deze broeken is dat ze stretch hebben en zo gevormd zijn dat je na je zwangerschap de band kan inkorten en ze gewoon kan blijven dragen. Ik weet niet of alle broeken daar zo in elkaar zetten, maar is wellicht iets handigs om naar te kijken. In mijn vorige zs heb ik bij miss etam broeken gehaald. Maar daarvan was de band dikker waardoor ik me aan het einde van de zwangerschap al helemaal een rollade voelde in die broeken.
Er zijn ook een aantal "outlet"webshops probeer eens te Googlen. De broeken van hm vallen echt mega klein! Ik heb maat 38/40 maar van hm mama heb ik echt 44 nodig! En ik vind marktplaats ook nog niet helemaal zo'n gek idee je was het toch eerst .
Wassen voor je het past is geen gek idee. Maar het is zonde als je iets koopt dat niet past. Of niet helemaal lekker zit. En met grote maten komt dat probleem wat vaker voor heb ik het idee.
Die van de h en m zit echt prefect! Ik ga vanavond nog eens even Google. Want wehkamp miss team en c en a konden Me niet helpen
Ik heb gister bij H&m besteld, heb het nog niet nodig, maar als je online zoekt naar kortingscode h&m heb je codes die 25% korting geven op het duurste artikel. In mijn geval een broek. Hebben jullie de zelfde maat besteld als je gewone kleding is?
Ik weet natuurlijk niet waar jij je normaal gesproken het lekkerst in voelt, maar ik vond het zonde om veel geld te investeren in kleding die ik toch maar een relatief korte periode zou dragen. Daarnaast vond ik het ook belangrijk dat de kleding wel comfortabel is. Daarom heb ik bijvoorbeeld geen broeken via internet gekocht. Ik draag heel veel leggings (zwangerschapsleggings zijn niet duur) en daarover heen heb ik vaak een lange rektrui of tuniek. Zeker in deze tijd zijn die goed te vinden. Bovendien kan ik die kan ik na mijn zwangerschap ook aan. Ik heb een aantal dingen bij bonprix besteld. Deze vind ik bijvoorbeeld echt een aanrader: http://www.bonprix.nl/product/gebreide-jurk-grijs-gemeleerd-977496. Ik heb 1 zwangerschapsbroek in de uitverkoop gekocht. Bij C&A dacht ik, voor 25 euro. Succes!
Ik ben voor dezelfde maten gegaan, bij dezelfde winkels als waar ik normaal shop. Maar het verschilt heel veel per persoon hoeveel je aankomt. Ik was binnen 3 weken weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Terwijl een vriendin van me 50 kilo was aangekomen in dr zwangerschap.
H&m strech broeken vallen prima. Ik heb flinke billen en draag ook maat 46 en die van de h&m zitten goed. Van de rest weet ik het niet zo goed. Ik hoor ook veel goede geluiden over mamalicious.
Ik raad je wel aan om een goede te kopen. Ik heb er ook twee van de H&M maar die zakken constant af. Ik heb een duurdere waar een riem doorheen kan en elastiek met knoopjes (om de broek te verstellen) aan de binnenkant zit, die is veel beter!
Marjo38 die jurk is echt heel leuk. Bestel je zoiets dan ook een maat groter op de groei van je buik of is dat niet nodig?