Iedereen heeft de babykamer hier nu gezien dus nu gaat de deur dicht want nu ga ik de kleertjes kopen enz en ik wil niet dat iemand ineens die kastdeur open trekt.... Hier denkt iedereen maar dan ook iedereen dat het een jongen wordt en we weten het nu 2 weken dat het een meid wordt... Mensen blijven proberen te vissen maar ik reageer er niet meer op... Als mensen zeggen we willen het voor onszelf houden moet je dat ook respecteren lijkt mij maar dat vinden mensen nog wel eens moeilijk...
Wij weten het dus wel en passen de kamer wel wat opaan. Maar tegenwoordig kun je zoveel dingen kiezen kwa kamer dat dat het probleem niet hoeft te zijn.Als je wel roze of blauw zou kiezen dan toch de kamer ook even geheim houden! Anders verraad je het alsnog. Of je zou voor de gein blauwe dingen neerzetten en dan denkt iedereen dat het een jongen word terwijl het een meisje word hahaha
Dit lijkt me idd het beste. Ze mogen de meubels allemaal zien en als er kleertjes en accesoires inkomen, gaat ie dicht @Ellen; haha dat zou wel wat zyn ja!
Wij willen niet weten wat het wordt. De kamer waar de baby in komt is nu blauw geschilderd.... Waarschijnlijk laten we het zo, en gaan we met andere kleuren de kamer opleuken.. Een meisje kan toch ook gewoon in een blauwe kamer....
Wij willen wel weten wat het wordt, maar zeggen tegen iedereen dat we het niet weten. Weet zeker dat als we zeggen dat we het weten de familie van mijn vriend echt gaat raden. proberen nu al de namen te raden en kijken dan naar je gezicht in hoop op een reactie. Weet nog niet hoe we het doen met he kamertje. Vind het zelf eigenlijk wel leuk als ze de kamer pas zien als het er eenmaal is. Maar dan geloven ze natuurlijk zeker niet dat wij het geslacht niet weten!
Onze babykamer wordt niet echt neutraal wat de kleur betreft, maar wel zo dat nieuwsgierigen tegen die tijd nog niet zullen weten wat het wordt. Mijn vriend wil namelijk met strepen gaan werken in de kleuren, rood, wit en blauw. Weliswaar niet van de nederlandse vlag, hih Maar wat donkerder blauw en dieprood. Een beetje zo'n nautische stijl (schrijf ik dat zo goed?) Dat vinden wij ook wel voor beide geslachten kunnen.