Echt gaaf. Ik denk ik probeer het gewoon nog een keer. Eerst hoorde ik alleen de mijne en toen ineens een hele snelle maar geloofde het niet zo.. en later ja hoor weer een snelle maar zwom na 10 sec weer weg en dat al met 8 week! ben blij ik durf het alleen niet zo vaak te doen want dat is niet goed he?
heb je dat met een angelsound gedaan? Ik heb die namelijk alvast gekocht! Waarom mag je dat nog niet doen? Is een gewone echo ook slecht dan?
ik geloof niet dat het schadelijk is hoor maar ze kunnen niks uitsluiten natuurlijk.. maar als je 1x in de week eventjes luisterd zou dat heus geen kwaad kunnen.. @gimena: er zijn toch genoeg mensen die vroege echo's krijgen? @lotte1987: ja met een angelsound
een angelsound is niet schadelijk hoor... maar ze weten gewoon niet alles dus advies is het niet té vaak te doen! maja overal waar "te" voorstaat is niet goed! Missflower gaaf hoor, en zal toch best kunnen zeker als placenta niet voorligt! lekker genieten!
Als mn echo 5 mei goed is dan ga ik t ook maar eens proberen die week daarop! Dacht dat het pas tussen 10-12 weken kon! Spannend, krijg er nu al zin in hihi
meestal lukt het pas vanaf 12 weken... hier heb ik nog niks duidelijks gevonden, alleen wat zwemgeluiden en mijn eigen hartslag overal. ze zeggen dat de baby het wel irritant vind maar verder niks.. dus gewoon doen!
jah klopt ma . 1 keer kan best!! maar veel mensen houden het niet bij 1 keer per dag! vandaar..en dat zou niet heel goed zijn! wat ik dan tehoren heb gekregen.
1 keer kan hellemaal geen kwaad! hopelijk snap je wat ik bedoel! is niet negatief bedoel hoor.xxx gimena
@gimena: nee je moet idd niet steeds de hele tijd gaan luisteren want heb ook gehoord dat het geluid voor hun niet fijn is.. nou ja dat moet hij/zij maar 1x in de zoveel tijd over hebben hoor als je kijkt wat ik over moet hebben hahahaha @marieken: wat ik doe: liggen, veel gel, bij schaambot en zachtjes beetje duwen en geluid op z'n hardst.. toen zwom ie 2x in de buurt dus geluk gehad..hoorde ineens een sneltreintje een paar seconden en zoef was ie weer weg
Knap hoor dat het gelukt is! Gister kon de VK het hartje niet horen, mag daarom over 2 weken terugkomen en gaan we het opnieuw proberen..
ja ik weet nog goed dat het bij danisha met 14 weken bij de vk al zoeken was en moest toen bijna voor echo en ineens hoorde ze hem.. ik had hem thuis toen al wel gevonden