Toen ik zwanger was van mijn dochter hebben we het alleen de ouders, zussen en aanhang verteld. Mijn schoonmoeder kon haar mond niet houden en vroeg mij of ZE aan het schoppen was terwijl de hele woonkamer vol ooms, tantes en vrienden zat... Niet echt leuk nee. En nu heb ik mijn man laten kiezen: als hij het aan ouders en zussen+aanhang wil vertellen vertel ik het iedereen die het maar wil weten. Of we vertellen het helemaal nieman (ook niet aan de ouders). Na de pretecho heb ik gelijk mijn vriendinnetje gebeld om te vertellen dat we een jongen krijgen! Dus in andere woorden: iedereen mag het weten. Maar de naam krijgt NIEMAND te horen! Anders krijg je toch alleen maar commentaar!
Hallo, Ik heb ervoor gekozen om het te vertellen. Ik ga echt niet geheimzinnig doen, als iemand het vraagt zeg ik het gewoon. Ik kan het eigelijk ook niet voor me houden. Ik merk wel dat sommige ervan schrikken, omdat ik het zomaar vertel. Als de baby er eenmaal is komen ze toch ook te weten wat het is? Waarom niet nu? We hebben wel voor gekozen om de naam nog niet te vertellen. Dit omdat ik bang ben dat mensen kritiek kunnen hebben op de naam. Vooral als het iemand van de familie is, ga ik erover nadenken en twijfelen. Heb daar niet zoveel zin in. We hebben een mooi naam en we willen het gewoon zo houden. Groetjes, Niro