hai meiden, ik ben vandaag bij de gyn geweest en moest bloed laten prikken en urine inleveren. Nu werd ik vandaag gebeld, urine was niet goed zaten eiwtten in. Nu moet ik 24 uur urine verzamelen in een grote bus. Dit is echt niet makkelijk met bekkeninstabl ook is er weer een kweek van mijn urine gemaakt. Morgen avond moet ik mijn urine inleveren en vrijdag krijg ik in het ziekenhuis de uitslag. Nu denken ze aan een beginnende zwangerschapsvergiftiging en dit nog 2 weken voor de bevalling bah. Heeft iemand hier evaring mee. liefs clairette
Ik persoonlijk niet, maar een kennis van me wel, 3 weken voor de bevalling zwangeschapsvergiftiging en twee dagen later werd de baby gehaald met een keizersnee. Erg jammer, maar positief bekeken had het ook eerder kunnen gebeuren, en dan kunnen ze het niet halen omdat het te vroeg is. Maar ik hoop dat het mee valt en je gewoon vooruit kan.
Niemand!!!!! please maak me zorgen straks moet ik morgen in het ziekenhuis blijven.......................:x help wie o wie???
Heb je geen blaasontsteking gehad? dan kunnen er namelijk ook eiwitten inzitten dit zijn dan de afbraakproducten van de witte bloedlichaampjes die de blaasontsteking hebben aangevallen (ivm met de donkere urine) Ik zou je nog even niet te druk maken.. Je zal toch de uitslag moeten afwachten. dan weet je pas wat meer. ik heb een hoge bloeddruk gehad. en constant die onderzoeken. bij mij veranderde er niks dus geen zw-schapsvergiftiging gelukkig. Maar ik snap je gevoel helemaal. tis heel spannend. maar als het dan zo is dan zijn ze er vroeg bij en heb je ook kans dat ze je nu alleen ff ernstiger in de gaten willen houden. betekend niet dat ze gelijk de baby gaan halen! sterkte!