Hoi hoi Hier nog een fimpje van ons wondertje. Zien jullie iets van het geslacht mijn vriend en vriendin die zeggen dat ze zien wat het is maar sorry ik zie dus echt niks bijzonders. Mischien jullie wel ? Je hoort kim er zo mooi kletsen ze zei ook mama komt de baby er nou uit. Ze vond het heel mooi om te zien en je hoort mijn schoonmama zeggen van heeft de baby al zo een dikke buik http://s113.photobucket.com/albums/n235 ... I_0002.flv
Ja een gezond babytje is het zeker. Maar wordt wel heel nieuwsgierig naar de kleine en hun zijn er zo van overtuigd dat ze het zeker weten
idd n mooi filmpje maar ik zie ook niet wat t is,en t beweegt zo relax! succes groetjes krulliewullie!
Mooi filmpje hoor en leuk om die kleine zo lekker relaxed te zien bewegen. Ik dacht te zien dat het een jongen is maar dat komt omdat ik er al twee heb en van de jongste heel veel echo's heb gehad. Wat denkt je man gezien te hebben? liefs Jet
Leuk om te zien, ik zie niet het geslacht hoor. Alleen ik krijg wel een raar pop up scherpje als ik het scherpje aan klik, zoiets van dat ik een prijs heb gewonnen omdat ik de zoveelste bezoeker ben, jullie ook? Ik heb NIET mijn gegevens achtergelaten. groetjes Patricia
Mijn vriend zegt een jongen als enigste samen met een ander meisje van een ander forum maar het merendeel gaat voor een meisje. Mijn vriend zegt een zoon omdat je aan het eind cirkeltjes ziet maar dat is de navelstreng We zullen het zien als het zover is en als ik het niet vol kan houden dan doen we een echo alleen voor geslachts bepaling
whahahaha.... NEE HEB IK NIET! sjips hèy, nu loop je wat mis. (edit: ik zie wel bovenin het scherm daar iets over zoveelste bezoeker.. dat is reclame) Enne wat betreft geslacht, voor zover ik heb kunnen zien is er niet tussen de benen gekeken. Ik zie dus ook geen geslacht.
Hoi Heb voor donderdag avond 20.00 uur een echo gepland het is alleen voor de geslachts bepaling. We zijn zo nieuwsgierig erna. Groetjes ramona
De geslachtecho is naar morgen avond verzet had voor donderdag geen opas hihi toch weer 2 dagen eerder dan.
Hoi hoi De echo was in een woord prachtig mark is niet mee geweest want die wil pas met kerst weten wat het wordt vond hij leuker dus ben met mijn beste vriendin geweest die nu 32 weken zwanger is. Ik zei nog tegen haar van het wordt een korte echo van een minuut of 10 maar het werd al met al een uur. Het was zo gaaf zei moest voor haar studie een aantal echo hebben en ik vond het prima natuurlijk en heb de kleine helemaal van top tot teen weer gezien en ik weet ook wat het wordt maar oohh wat is het moeilijk om mijn mond nog even te houden. Heb het ook mooi op de echo foto staan en de tekst staat er in het fries op. Mark geef ik maandag avond de echo met een cadeautje erbij en schoonmama en papa die krijgen het dinsdag ingepakt. Ben heel benieuwd weet nou al dat de oma helemaal dol wordt zo blij zal ze zijn Zelfs mijn vriendin heeft nog even een gratis echo gehad met een prachtige foto we waren echt 2 trotse mama's die naar buiten gingen. Groetes ramona die echt nog helemaal in de wolken is . P.S de meiden die voor mij gependelt hebben hadden het niet goed meer kan ik nog even niet zeggen
Echt een heel mooi filmpje, voor het eerst dat ik zoiets zie, echt prachtig. PS ik zie niet of het een hij of een zij is, heb er jammer genoeg nog geen verstand van. Groetjes Jolie
volgens mij is het toch een meisje hoor. Heb het filmpje zo'n 20 keer na mekaar gezien en ik zie toch echt niets tussen de beentjes zitten hoor. Groetjes, N22
Duidelijk een meisje, niets te zien tussen de beentjes en genoeg de kans gehad om evt balletjes en een wormpje te spotten
Ohhh wat leuk zeg jullie krijgen een meid! Zat ik er helemaal naast hahahaha. Ohhh ik ben ook zo benieuwd wat het is , ik heb al twee jongens misschien nu dan ook een meisje? Ach een jongen is ook stoer maar ik wil het zoooooooo graag weten en ik moet nog zoooooo lang wachten hihihihi op valentijsdag weten we het dus nu nog 6 weken. Gefeliciteerd hoor ! xxx Jet
Ja het is ook een meisje en we zijn heel erg blij dat we straks 2 jongens en 2 meiden hebben vind het zelf heel speciaal. Kan het nog niet bevatten hoor maar heb al wel lekker inkopen gedaan