Buik pijnlijker.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sukke, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik ben nu 16 wkn zwanger van ons tweede kindje. Bij de eerste niet echt noemenswaardige kwaaltjes gehad. Nu wat meer last van en 1 daar van valt me toch wel op en dat is dat mijn buik pijnlijker is.
    Wil nu bijv slapen maar lukt niet, ook mede dankzij die fijne maagzuur. Heb echt regelmatig, een beetje om de dag last van mijn buik. Soort trekkend/ stekend gevoel en dan vooral langs mijn flanken. Het komt en het gaat maar ik kan het totaal niet vergelijken met harde buiken of bandenpijn.
    Soms is het ook aan de onderkant maar dus voornamelijk de flanken.

Herkenbaar boor iemand?

2. Sascha22

Sascha22 Lid

5 sep 2011
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    Misschien even je urine na laten kijken bij de huisarts? Flankenpijn kan wijzen op urineweginfectie.

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Oké?! Maar moet het dan niet constant zijn?

4. Sascha22

Sascha22 Lid

5 sep 2011
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    Dat kan, maar beter safe then sorry toch! Het zou ook goed gewoon bandenpijn kunnen zijn, echt je hebt geen idee waar die dingen allemaal zitten;) Succes ermee, groetjes

5. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Het is inderdaad geen gek idee als je even voor de zekerheid je urine laat controleren. Dat kan nooit geen kwaad.
    Het zou even goed bandenpijn kunnen zijn. Vaak wordt bandenpijn omschreven als pijn links/rechts van de onderbuik/liezen, maar dat is lang niet altijd zo. Bandenpijn kun je ook in je flanken etc etc voelen. Maar als je twijfeld kun je het altijd even na vragen bij je VK/Gyn.

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik had bij de eerste bandenpijn maar dan aan de binnenkant van mijn boven benen. Zal morgen de Vk is bellen.

Deel Deze Pagina