Zie dit topic nu pas joh. Hier nog geen idee wat het wordt. 24 januari de echo hopelijk zien we dan wat het wordt. Ik denk een jongetje, maar de rest van me familie denkt meisje en bij mijn eerste had ik het ook fout dus we wachten het maar rustig af.
Heb bij 2 verschillende chineze kalenders een keer gekeken en van beide 1 Wat betreft kwaaltjes dan zou het een jongen moeten zijn En ook de zelftest met vragen idem dito! Blijft leuk die bakkerpraatjes maar als je alles moet geloven...
haha ja die bakkerpraatjes manier van dragen zou ook iets zeggen klopt bij mij wel , meid was rond , nu is het vanvoor en jongen
Heb nog niet echt een buik(je) dus daar kan ik nog van uitgaan Zo te lezen had je jezelf ook goed gependeld!
32 goed gependeld en 3 fout neem ik aan! Ik nog eventjes geduld en dan laat ik weten of je het bij ook goed heb!
Hoi Dames!! Bij 12 weken zag ze bij mij een NUB die helemaal tegen de billen aan lag.. Dus 80% Kans op een meisje. Dat was ook mijn gevoel en dat wilde ik ook graag! Inmiddels weten we dat het ook een meisje wordt!! Dus dan hebben we 2 meiden en een jongetje.. Leuk!! Fanny
Eerst was het gewoon een voorgevoel, ik had de positest in mijn handen en zei gelijk: We krijgen een jongen! Ik heb het met mijn moeder erover gehad hoe zij zich voelde, welke kwaaltjes enzo bij de verschillende zwangerschappen. (2 meiden, 1 jongen) en mijn zwangerschap gaat precies zo als mijn moeder toen had bij mijn broertje. De zwangerschap van mij en mijn zusje waren precies gelijk, kwaaltjes, hoe we in de buik lagen, hoe druk we waren. En ik lijk met alles sprekend op mijn moeder, dus ik dacht gelijk kan niet missen dat dit een jongen wordt
Wij willen wel weer weten wat het is. Over een dikke drie weken krijgen we een GUO en hopen dan ook te horen/zien te krijgen of we een jongen of meisje krijgen. Nog even afwachten dus. Bij onze dochter kregen we ook een GUO. Er was iemand bij die stage liep en nog even mocht 'oefenen' bij ons nadat de gyn. de GUO had uitgevoerd. De stagiare vroeg aan ons of we het geslacht wilden weten; en dat wilden we wel. Zij kijken, zegt ze ik vraag de gyn om het nog even te controleren of ze het juist had. Dus die gyn komt terug, de stagiare zegt tegen hem: "meneer & mevrouw willen graag weten wat het WORDT". Zegt de gyn: "Als mensen aan mij vragen wat het wordt, dan zeg ik dat het niets meer wordt, want het IS al een jongen of het IS al een meisje, heel veel mensen zeggen het dus gewoon fout!". Aldus de gyn.
Vandaag hebben we een geslachtsbepaling laten doen. Hij/zij (ik wil het nog niet zeggen voor het geval mensen mij hier herkennen) hield de beentjes stevig over elkaar heen. We hebben wel een glimpje op kunnen vangen en een foto kunnen maken. We hadden het tot nog toe alleen met 9 weken gezien, dus het was wel erg leuk om nu duidelijk alles te kunnen onderscheiden. Voetje, handje, ruggengraatje enz.
Had dus ook gelijk gevoel van een jongen! Heb geen kwaaltjes, alleen hoofdpijn Was geen zoetekauw en nu helemaal niet juist veel kaas en hartige dingen! En zout of in ieder geval kruiden sommige zeggen met de hartslag onder de 140 is een jongen tsja.. 2x laag geweest maar ja is moment opname NUB die liet ook zien nog niet overduidelijk want het lag krom dat er iets omhoog stak Dacht op echo van bijna 14wkn wel duidelijk iets omhoog steken (geen navelstreng) Maar leuke is... iedereen denkt een meisje haha! Ik als enige dus niet helaas afwachtten
Jaaaaaa we verwachten een meisje!!!! Oh wat was ze mooiiiii!!! We hebben gewoon een betaalde echo gedaan voor de geslachtsbepaling, ik kon echt niet meer wachten tot de 27e voor de 20 weken echo