Hoi, Even een vraag, misschien weten jullie het. Kan je het geslacht alleen van onderen goed zien? Of zou je het eventueel ook van de zijkant kunnen zien (als je t kindje van de zijkant met 1 beentje ziet)? Dit ivm dat anderen het geslacht niet mogen zien. Ik ben erg benieuwd!
Het 'lezen' van een echo (2D in het bijzonder) is voor iemand die niet weet waar hij naar kijkt heel moeilijk. De kans dat iemand het goed kan zien is niet zo groot maar als je het zeker wilt weten: niet laten zien!
Er gaan natuurlijk heel veel mensen raden. Vandaar. Ik vroeg me alleen af of je het geslacht alleen van onderen kan bepalen. We hebben ook een foto van de zijkant, maar dan zie je niks. Misschien gaan mensen zeggen een meisje of een jongen. Wij weten t wel, maar heb geen zin in die speculaties. Vandaar ik t m af vroeg.
Wij hebben een echofoto van de zijkant waarop een jongetje te zien is (het lukt me nog steeds niet om deze in mijn album te zetten; kan deze wel proberen te mailen)). En toch aardig wat mensen hadden het goed geraden (van ons mocht iedereen het weten dat het een jongetje is; niet spannend maar wel praktisch).