Is het mogelijk om bij een 3-d echo te vragen of ze niet willen kijken naar het geslacht, of komt dat eigenlijk altijd wel duidelijk in beeld? Groetjes!
Ja dat kan. Als je meedoet aan een cursus zoals do, vrij en zat in het VUmc in Amsterdam is dat wat lastiger omdat er dan studenten bezig zijn en die kunnen nog wel iets pontificaal in beeld brengen maar bij een pretecho kunnen ze het gebied gewoon vermijden. Wel heel duidelijk van te voren aangeven!
Ik zou het gewoon aangeven, dat wanneer ze daar gaan kijken, ze je even waarschuwen. Dan kan je even je ogen dicht knijpen (niet dat je het zo makkelijk kan zien denk, het is lastig om er wat uit te halen denk ik).
Ik wilde heel graag het geslacht in 3D zien, maar dat is niet gelukt. Hij bewoog teveel hiervoor (en het zijn toch soort van vertraagde beelden die je ziet) en was veel te onduidelijk. Gezicht is wel aardig goed gelukt. Ik denk dat als je zegt dat je het niet wilt zien, dat je het ook echt niet gaat zien. Ik wilde wel, maar zelfs dat is niet gelukt!