echocentrum in limburg?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by simple, Jan 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. simple

simple Bekend lid

Dec 3, 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo allemaal,

Ik lees veel vaker dat sommige pas met 12 weken ofzo bij de vk terecht kunnen en zelf met 9 of 10 weken een echo plannen bij een echobureau of centrum en je hiervoor gewoon betaald. Is er ook zo'n centrum of bureau in limburg waar iemand ervaringen mee heeft? Of moet je daar ook meteen een verwijsbrief hebben of een heel intake gesprek? Het zou fijn zijn als je ergens alleen een echo kunt krijgen en verder geen verplichtingen hebt.

2. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0

ik lees even met je mee, want wat ik erover vind is alleen vanaf 12weken allemaal de echos..

3. simple

simple Bekend lid

Dec 3, 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik sta wel onder controle bij de gyn, maar het zou fijn zijn als ik tussendoor nog ergens een echo zou kunnen krijgen voor mijn eigen zekerheid. Ik heb wel vaker gelezen dat ze vanaf 9 weken echo's doen, maar dat is ook niet overal zo idd.

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik weet niet waar je in Limburg woont maar kan je echt aanraden ga in Nuth naar Lichtpunt. Deze mevrouw is tevens ook medisch gekwalificeerd maar echt zij doet dit zo leuk en is zo vriendelijk tegenover waar ik aantal weekjes eerder was in Brunssum. Je kunt eens op haar site kijken. :)

5. simple

simple Bekend lid

Dec 3, 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ja heb ik al positieve berichten over gehoord. Maar mijn instelling is om eenmalig te gaan naar zo'n centrum. Voor de begeleiding moet ik in het z-huis blijven namelijk. Maar ik weet niet of een echocentrum het toelaat als je alleen voor een echo komt.

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    Je hebt het lichtpunt in Nuth en baby vieuw in Oirsbeek. Bij zo'n bureau betaal je voor een echo en hoef je geen intake of verwijzing. Ik zou gewoon bellen en vragen of ze een echo met 9 weken maken.

7. Nonnevot

Nonnevot Lid

Sep 10, 2009
    54
    0
    0
    Bij de kids werken
    Ergens in Nederland
    Babyview in Oirsbeek en het lichtpunt in Nuth zijn bij mij ook het beste bekend.

Ik heb zelf bij mijn vk wel al een echo gehad met 8 weken en met 12 weken. Dat is daar normaal.

Share This Page